how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » לונדון – מדריך למלונות הטובים ביותר בעיר

לונדון – מדריך למלונות הטובים ביותר בעיר

לונדון – מדריך למלונות הטובים ביותר בעיר

לונדון – עיר של אינסוף אפשרויות

לונדון היא אחת הערים האייקוניות בעולם. זהו מטרופולין הומה שיש בו משהו לכל אחד, מציוני הדרך המפורסמים בעולם ועד חיי הלילה התוססים שלו. בין אם אתם מחפשים שהות יוקרתית או אפשרות ידידותית לתקציב, בלונדון יש מלון שיתאים לצרכים שלכם. להלן מדריך למלונות הטובים ביותר בעיר.

מלונות יוקרה בלונדון

אם אתם מחפשים שהות יוקרתית בלונדון, יש הרבה אפשרויות. הסבוי הוא אחד המלונות האייקוניים ביותר בעיר, המציע נופים מדהימים של נהר התמזה ושל קו הרקיע של העיר. הדורצ'סטר הוא בחירה פופולרית נוספת, עם עיצוב אלגנטי ושירותים יוקרתיים. לחוויה מודרנית יותר, ה-Shangri-La at The Shard מציע נופים מדהימים של העיר ממרומי הבניין הגבוה ביותר באיחוד האירופי.

מלונות בתקציב נמוך בלונדון

לונדון לא חייבת להיות יקרה. יש שפע של מלונות מוזלים בעיר, מהוסטלים ועד רשתות זולות. The Generator Hostel היא בחירה פופולרית עבור מטיילים בתקציב נמוך, המציעה חדרים נוחים ואווירה תוססת. רשת פרמייר אין היא עוד אופציה מצוינת, עם מיקומיה הנוחים והמחירים הנוחים. לחוויה ייחודית יותר, נסה את YHA London Central, אכסניה הממוקמת בבית ספר ויקטוריאני לשעבר.

מלונות ידידותיים למשפחות בלונדון

לונדון היא יעד מצוין למשפחות. יש שפע של מלונות ידידותיים למשפחות בעיר, מרשתות תקציב ועד לאתרי נופש יוקרתיים. רשת פרמייר אין היא בחירה מצוינת עבור משפחות בעלות תקציב, עם מיקומיה הנוחים והמחירים הנוחים. מלון הילטון לונדון מטרופול הוא אפשרות פופולרית נוספת, עם החדרים המרווחים והמתקנים הידידותיים למשפחות. לשהייה יוקרתית יותר, מלון אינטרקונטיננטל לונדון פארק ליין מציע נופים מדהימים של הייד פארק ושל קו הרקיע של העיר.

המלונות הטובים ביותר בלונדון

לא משנה מה התקציב או הצרכים שלך, יש מלון בלונדון שיתאים לך. מאתרי נופש יוקרתיים ועד לרשתות חסכוניות, בעיר יש משהו לכל אחד. בין אם אתם מחפשים שהות יוקרתית או אפשרות ידידותית לתקציב, בלונדון יש מלון שיתאים לצרכים שלכם. למידע נוסף על המלונות הטובים ביותר בלונדון, בקר בוויקיפדיה או ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן