how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » למה אני לא יכול לראות סטורי באינסטגרם?

למה אני לא יכול לראות סטורי באינסטגרם?

2023-06-12 07:57:00+02:00

מהו סיפור אינסטגרם?

סיפור אינסטגרם הוא תכונה המאפשרת למשתמשים לפרסם תמונות וסרטונים שנעלמים לאחר 24 שעות. זוהי דרך מצוינת לשתף רגעים עם העוקבים שלך מבלי להעמיס את הפרופיל שלך בפוסטים. כל מי שעוקב אחריך יכול לצפות בסיפורים, וניתן לשתף אותם עם משתמשים אחרים.

למה אני לא יכול לראות סטורי באינסטגרם?

ישנן כמה סיבות מדוע לא תוכל לראות סיפור באינסטגרם. הסיבה הנפוצה ביותר היא שהמשתמש שפרסם את הסיפור חסם אותך. אם זה המקרה, לא תוכל לראות אף אחד מהפוסטים או הסיפורים שלו. סיבה נוספת לכך שאולי לא תוכל לראות סיפור באינסטגרם היא אם המשתמש הגדיר את החשבון שלו לפרטי. אם זה המקרה, רק משתמשים שאושרו על ידי המשתמש יכולים לראות את הפוסטים והסיפורים שלהם. לבסוף, אם המשתמש מחק את הסיפור, לא תוכל לצפות בו.

מה אני יכול לעשות אם אני לא יכול לראות סטורי באינסטגרם?

אם אינך יכול לראות סטורי באינסטגרם, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לבדוק אם המשתמש חסם אותך. אם זה המקרה, לא תוכל לצפות באף אחד מהפוסטים או הסיפורים שלו. אם המשתמש לא חסם אותך, עליך לבדוק אם החשבון שלו מוגדר כפרטי. אם זה המקרה, לא תוכל לצפות בפוסטים או בסיפורים שלו אלא אם כן אושרת על ידי המשתמש. לבסוף, אם המשתמש מחק את הסיפור, אין שום דבר שתוכל לעשות כדי לצפות בו.

סיכום

אם אינך יכול לראות סיפור באינסטגרם, זה יכול להיות בגלל שהמשתמש חסם אותך, הגדיר את החשבון שלו לפרטי או מחק את הסיפור. אם המשתמש חסם אותך, אין שום דבר שתוכל לעשות כדי לראות את הסיפור. אם המשתמש הגדיר את החשבון שלו לפרטי, לא תוכל לצפות בפוסטים או בסיפורים שלו אלא אם אושרת על ידי המשתמש. לבסוף, אם המשתמש מחק את הסיפור, אין שום דבר שתוכל לעשות כדי לצפות בו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן