how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » מה לעשות עם מטף כיבוי אש ישן

מה לעשות עם מטף כיבוי אש ישן

2023-06-17 18:43:00+02:00

מהו מטף כיבוי אש?

מטף הוא מכשיר המשמש לכיבוי שריפות. זה בדרך כלל גליל בלחץ המכיל חומר כיבוי כגון מים, קצף, כימיקלים יבשים או פחמן דו חמצני. מטפים מיועדים לשימוש בשריפות קטנות בלבד ואין להשתמש בהם בשריפות גדולות או שיצאו מכלל שליטה.

מה לעשות עם מטף כיבוי אש ישן

כאשר מטף כיבוי אש ישן או היה בשימוש, יש להשליך אותו כראוי. בהתאם לסוג המטף, ישנן דרכים שונות להיפטר ממנו. הנה כמה טיפים מה לעשות עם מטף כיבוי אש ישן.

רְשׁוּת

הצעד הראשון הוא לקבוע אם המטף עדיין ניתן לשימוש. אם כן, ניתן להטעין אותו ולעשות בו שימוש חוזר. אם לא, יש להשליך אותו כראוי. הדרך הטובה ביותר להיפטר ממטף כיבוי אש ישן היא לקחת אותו למרכז פינוי פסולת מסוכנת. מרכזים אלו מצוידים לטפל בחומרים מסוכנים בצורה בטוחה ונכונה.

מִחזוּר

מטפים מסוימים ניתנים למיחזור. הדרך הטובה ביותר לקבוע אם ניתן למחזר מטף כיבוי אש היא לבדוק עם היצרן. חלק מהיצרנים מציעים תוכניות מחזור עבור המטפים שלהם.

תרומה

אם המטף עדיין במצב תקין, ניתן לתרום אותו למכבי אש מקומית או לארגון צדקה. זוהי דרך מצוינת לעזור לנזקקים ולהרחיק את המטף מהמזבלה.

השוואה מהירה

פעולה תיאור
רְשׁוּת פנה למרכז פינוי פסולת מסוכנת.
מִחזוּר בדוק עם היצרן אם ניתן למחזר אותו.
תרומה תרמו למכבי אש מקומית או לארגון צדקה.

סיכום

כאשר צריך להשליך מטף ישן, קיימות מספר אפשרויות. האפשרות הטובה ביותר היא לקחת אותו למרכז פינוי פסולת מסוכנת. אם המטף עדיין במצב תקין, ניתן למחזר אותו או לתרום אותו למכבי אש מקומית או לארגון צדקה. למידע נוסף על מטפים, עיין בסרטון YouTube זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן