how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » מה לעשות עם שאריות בשר על האש?

מה לעשות עם שאריות בשר על האש?

2023-06-17 05:09:00+02:00

הכינו סלט בשר בגריל

סלטים הם דרך מצוינת לנצל את שאריות הבשר בגריל. התחל עם בסיס של עלים ירוקים כמו תרד, קייל או חסה רומאנית. לאחר מכן הוסיפו מעט בשר על האש, ירקות ורוטב לבחירתכם. אתה יכול גם להוסיף קצת אגוזים, זרעים או גבינה לתוספת טעם ומרקם. זוהי דרך מצוינת לקבל ארוחה בריאה תוך שימוש בשאריות הבשר בגריל.

צור סנדוויץ' בשר על האש

כריכים הם דרך קלאסית להשתמש בשאריות הבשר בגריל. התחל עם שתי פרוסות לחם ושכבה על בשר צלוי, גבינה, ירקות ותבלינים לבחירתך. אתה יכול גם להוסיף קצת חסה או תרד לעוד קראנצ'יות. זוהי דרך מצוינת לקבל ארוחה קלה ומהירה תוך שימוש בשאריות הבשר בגריל.

הכינו קערת בשר בגריל

קערות הן דרך מצוינת לנצל את שאריות הבשר בגריל. התחל עם בסיס של דגנים כמו קינואה, אורז או קוסקוס. לאחר מכן הוסיפו מעט בשר על האש, ירקות ורוטב לבחירתכם. אתה יכול גם להוסיף קצת אגוזים, זרעים או גבינה לתוספת טעם ומרקם. זוהי דרך מצוינת לקבל ארוחה בריאה תוך שימוש בשאריות הבשר בגריל.

צור עטיפת בשר בגריל

עטיפות הן דרך מצוינת להשתמש בשאריות הבשר בגריל. התחל עם עטיפה לבחירתך ושכבה על בשר בגריל, גבינה, ירקות ותבלינים לבחירתך. אתה יכול גם להוסיף קצת חסה או תרד לעוד קראנצ'יות. זוהי דרך מצוינת לקבל ארוחה קלה ומהירה תוך שימוש בשאריות הבשר בגריל.

הכינו קוזדילה בשרים על האש

קוואסדילה היא דרך מצוינת להשתמש בשאריות הבשר בגריל. התחילו עם שתי טורטיות ושכבו על בשר צלוי, גבינה, ירקות ותבלינים לבחירתכם. אתה יכול גם להוסיף קצת חסה או תרד לעוד קראנצ'יות. זוהי דרך מצוינת לקבל ארוחה קלה ומהירה תוך שימוש בשאריות הבשר בגריל.

צור פיצה בשרים על האש

פיצות הן דרך מצוינת לנצל את שאריות הבשר בגריל. התחילו עם קרום פיצה ושכבו על בשר בגריל, גבינה, ירקות ותבלינים לבחירתכם. אתה יכול גם להוסיף קצת חסה או תרד לעוד קראנצ'יות. זוהי דרך מצוינת לקבל ארוחה קלה ומהירה תוך שימוש בשאריות הבשר בגריל.

הכינו מרק בשר על האש

מרקים הם דרך מצוינת לנצל את שאריות הבשר בגריל. התחילו עם בסיס של מרק והוסיפו קצת בשר על האש, ירקות ותבלינים לבחירתכם. אתה יכול גם להוסיף קצת שעועית, דגנים או גבינה לתוספת טעם ומרקם. זוהי דרך מצוינת לקבל ארוחה בריאה תוך שימוש בשאריות הבשר בגריל שלך. לא משנה איזה סוג של בשר בגריל נשאר לך, יש הרבה מתכונים טעימים ורעיונות מה לעשות איתו. מסלטים וסנדוויצ'ים ועד קוואדילות ופיצות, יש הרבה דרכים להשתמש בשאריות הבשר בגריל שלך. אז אל תתנו לזה ללכת לפח! הייה יצירתי ונסה כמה מהמתכונים והרעיונות האלה מה לעשות עם שאריות הבשר בגריל שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן