how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » מה עושים עם תואר ראשון בניהול מערכות בריאות?

מה עושים עם תואר ראשון בניהול מערכות בריאות?

2023-06-19 16:35:00+02:00

מהו ניהול מערכות בריאות?

ניהול מערכות בריאות (HSM) הוא תחום לימוד המתמקד בניהול מערכות בריאות וארגונים. זהו תחום רב תחומי המשלב היבטים של עסקים, בריאות ומדיניות ציבורית. אנשי מקצוע HSM אחראים לניהול יעיל ואפקטיבי של ארגוני בריאות, לרבות בתי חולים, מרפאות ומתקני בריאות אחרים.

מה עושים עם תואר ראשון בניהול מערכות בריאות?

תואר ראשון בניהול מערכות בריאות מכין את הסטודנטים למגוון מסלולי קריירה בתעשיית הבריאות. בוגרי תוכניות HSM יכולים להמשיך במגוון כותרות עבודה, כולל:

מנהל שירותי בריאות

מנהלי שירותי הבריאות אחראים לתפעול השוטף של מתקני הבריאות. הם מפקחים על ההיבטים הפיננסיים, הצוותיים והתפעוליים של הארגון. מנהלי שירותי בריאות חייבים להיות בעלי הבנה חזקה של תקנות ומדיניות שירותי בריאות, כמו גם את היכולת לנהל כוח אדם ומשאבים.

יועץ בריאות

יועצי שירותי בריאות מספקים ייעוץ והכוונה לארגוני בריאות במגוון נושאים, כולל תפעול, פיננסים וטכנולוגיה. הם מנתחים נתונים ומפתחים אסטרטגיות לשיפור היעילות והאפקטיביות של ארגוני שירותי בריאות.

מחנכת בריאות

מחנכי שירותי בריאות אחראים לחינוך אנשי מקצוע בתחום הבריאות על ההתפתחויות האחרונות בתעשיית הבריאות. הם מפתחים ומעבירים תוכניות וחומרים חינוכיים לאנשי מקצוע בתחום הבריאות, כולל רופאים, אחיות וצוותי בריאות אחרים.

שכר ותחזית עבודה

השכר ותחזית העבודה עבור אנשי מקצוע HSM משתנים בהתאם לתואר המשרה ולארגון. לפי נתוני הלשכה לסטטיסטיקה של העבודה, השכר השנתי החציוני למנהלי שירותי בריאות הוא $98,350, בעוד שהשכר השנתי החציוני ליועצי שירותי בריאות הוא $81,330. תחזית העבודה עבור שני התפקידים חיובית, כאשר הלשכה לסטטיסטיקה של העבודה צופה צמיחה של 7% במנהלי שירותי בריאות וצמיחה של 6% ביועצי שירותי בריאות מ-2019 עד 2029.

השוואה מהירה

הגדרת תפקיד שכר שנתי חציוני תחזית עבודה (2019-2029)
מנהל שירותי בריאות 98,350 דולר 7%
יועץ בריאות 81,330 דולר 6%
מחנכת בריאות משתנה משתנה

בנוסף לכותרות התפקיד המפורטות לעיל, בוגרי תוכניות HSM יכולים להמשיך במגוון תפקידים אחרים בתעשיית הבריאות. אלה כוללים תפקידים במדיניות בריאות, טכנולוגיית מידע בתחום הבריאות ושיווק שירותי בריאות.

סיכום

תואר ראשון בניהול מערכות בריאות הוא דרך מצוינת להתכונן לקריירה בתעשיית הבריאות. בוגרי תוכניות HSM יכולים להמשיך במגוון כותרות עבודה, כולל מנהל שירותי בריאות, יועץ בריאות ומחנך בתחום הבריאות. המשכורות ותחזית העבודה משתנות בהתאם לתואר העבודה ולארגון, אך הלשכה לסטטיסטיקה של העבודה צופה תחזית עבודה חיובית הן למנהלי שירותי הבריאות והן ליועצי שירותי הבריאות. בנוסף לכותרות התפקיד המפורטות לעיל, בוגרי תוכניות HSM יכולים להמשיך במגוון תפקידים אחרים בתעשיית הבריאות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן