how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלון בוטיק מומלץ בניו יורק

מלון בוטיק מומלץ בניו יורק

מלון בוטיק מומלץ בניו יורק

מלון בוטיק מומלץ בניו יורק

העיר ניו יורק היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם. עם קו הרקיע האייקוני, האטרקציות המפורסמות בעולם והתרבות התוססת, אין זה פלא מדוע כל כך הרבה אנשים נוהרים לעיר מדי שנה. אבל עם כל כך הרבה מלונות לבחירה, זה יכול להיות קשה להחליט איזה מהם הוא הטוב ביותר עבור השהייה שלך. זו הסיבה שהרכבנו את המדריך הזה למלון הבוטיק הטוב ביותר בניו יורק. המלון הראשון ברשימה שלנו הוא מלון אייס ניו יורק. מלון מסוגנן זה ממוקם בלב מנהטן ומציע לאורחים חוויה ייחודית. המלון כולל מגוון שירותים, לרבות בר על הגג, מרכז כושר הפתוח 24 שעות ביממה ומסעדה. החדרים מודרניים ונוחים, והצוות ידידותי ועוזר. מלון אייס הוא המקום המושלם לשהות בו אם אתם מחפשים חוויה ייחודית ויוקרתית. המלון השני ברשימה שלנו הוא מלון באוורי. מלון שיק זה ממוקם בשכונת באוורי האופנתית ומציע לאורחים חוויה יוקרתית. המלון כולל מגוון שירותים, לרבות בר על הגג, מרכז כושר הפתוח 24 שעות ביממה ומסעדה. החדרים מודרניים ונוחים, והצוות ידידותי ועוזר. מלון באוורי הוא המקום המושלם לשהות בו אם אתם מחפשים חוויה ייחודית ויוקרתית. המלון השלישי ברשימה שלנו הוא מלון קרוסבי סטריט. מלון מפואר זה ממוקם בלב סוהו ומציע לאורחים חוויה ייחודית. המלון כולל מגוון שירותים, לרבות בר על הגג, מרכז כושר הפתוח 24 שעות ביממה ומסעדה. החדרים מודרניים ונוחים, והצוות ידידותי ועוזר. מלון קרוסבי סטריט הוא המקום המושלם לשהות בו אם אתם מחפשים חוויה ייחודית ויוקרתית. המלון הרביעי ברשימה שלנו הוא מלון NoMad. מלון מסוגנן זה ממוקם בלב מידטאון ומציע לאורחים חוויה ייחודית. המלון כולל מגוון שירותים, לרבות בר על הגג, מרכז כושר הפתוח 24 שעות ביממה ומסעדה. החדרים מודרניים ונוחים, והצוות ידידותי ועוזר. מלון NoMad הוא המקום המושלם לשהות בו אם אתם מחפשים חוויה ייחודית ויוקרתית. המלון החמישי ברשימה שלנו הוא ה-Standard High Line. מלון אופנתי זה ממוקם ברובע ה-Meatpacking האופנתי ומציע לאורחים חוויה ייחודית. המלון כולל מגוון שירותים, לרבות בר על הגג, מרכז כושר הפתוח 24 שעות ביממה ומסעדה. החדרים מודרניים ונוחים, והצוות ידידותי ועוזר. ה-Standard High Line הוא המקום המושלם לשהות בו אם אתם מחפשים חוויה ייחודית ויוקרתית. לא משנה באיזה מחמשת המלונות הללו תבחרו, בטוח שתהיה לכם שהות בלתי נשכחת בניו יורק. כל אחד מהמלונות הללו מציע לאורחים חוויה ייחודית, וכולם ממוקמים בנוחות בלב העיר. אז אם אתם מחפשים חוויה יוקרתית וייחודית, חמשת המלונות הללו הם הבחירה המושלמת.

שירותים

בכל הנוגע לשירותים, כל חמשת המלונות הללו מציעים לאורחים מגוון אפשרויות. כל מלון כולל בר על הגג, מרכז כושר הפתוח 24 שעות ביממה ומסעדה. החדרים מודרניים ונוחים, והצוות ידידותי ועוזר. אז לא משנה באיזה מלון תבחרו, בטוח שתהיה לכם שהייה נוחה ומהנה.

מקום

כל חמשת המלונות הללו ממוקמים בנוחות בלב העיר. מלון אייס ממוקם בלב מנהטן, מלון באוורי ממוקם בשכונת באוורי האופנתית, מלון קרוסבי סטריט ממוקם בלב סוהו, מלון נומאד ממוקם בלב מידטאון, וה-Standard High Line ממוקם ברובע ה-Meatpacking האופנתי. אז לא משנה באיזה מלון תבחרו, בטוח שתהיו קרובים לכל האטרקציות והפעילויות שיש לעיר ניו יורק להציע.

מחיר

בכל הנוגע למחיר, כל חמשת המלונות הללו מציעים לאורחים מגוון אפשרויות. מלון אייס הוא האפשרות המשתלמת ביותר, עם חדרים החל מ-$150 ללילה. מלון בוורי מעט יקר יותר, עם חדרים החל מ-200 דולר ללילה. מלון קרוסבי סטריט מעט יקר יותר, עם חדרים החל מ-250 דולר ללילה. מלון NoMad הוא האפשרות היקרה ביותר, עם חדרים החל מ-300 דולר ללילה. ה-Standard High Line הוא האפשרות היקרה ביותר, עם חדרים החל מ-400$ ללילה.

דעה אישית

ככותב בלוג טיולים, אני יכול להמליץ באופן אישי על כל חמשת המלונות הללו. כל אחד מהם מציע לאורחים חוויה ייחודית, וכולם ממוקמים בנוחות בלב העיר. אז אם אתם מחפשים חוויה יוקרתית וייחודית, חמשת המלונות הללו הם הבחירה המושלמת. למידע נוסף על מלונות אלו, תוכל לבקר ביוטיוב או למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן