how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלון דיסנילנד פריז מומלץ

מלון דיסנילנד פריז מומלץ

מלון דיסנילנד פריז מומלץ

מלון דיסנילנד פריז מומלץ

דיסנילנד פריז הוא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר באירופה. עם פארקי השעשועים האיקוניים, האטרקציות ברמה עולמית והבידור הייחודי שלה, אין זה פלא מדוע כל כך הרבה אנשים נוהרים לעיר מדי שנה. אבל עם כל האפשרויות הזמינות, זה יכול להיות קשה להחליט היכן להישאר. כדי לעזור לך, ריכזנו רשימה של המלונות הטובים ביותר בדיסנילנד פריז.

מלון דיסני סנטה פה

מלון דיסני סנטה פה הוא המקום המושלם לשהות בו אם אתם מחפשים אפשרות ידידותית לתקציב. ממוקם רק כמה דקות מהשערים הראשיים של דיסנילנד פריז, מלון זה מציע חדרים נוחים, בריכה ומסעדה. בנוסף, זה קרוב לכפר דיסני, המלא בחנויות, מסעדות ובידור.

מלון שיאן של דיסני

Disney's Hotel Cheyenne הוא בחירה מצוינת למשפחות. מלון זה ממוקם ממש בלב כפר דיסני, כך שתהיו קרובים לכל האקשן. בנוסף, הוא מציע מגוון שירותים, כולל בריכה, מסעדה ומגרש משחקים.

מועדון ניופורט ביי של דיסני

אם אתם מחפשים שהות יוקרתית, אז מועדון ניופורט ביי של דיסני הוא הבחירה המושלמת. מלון זה ממוקם על גדות אגם דיסני, ומציע נופים מדהימים של האגם והסביבה. בנוסף, הוא כולל מגוון שירותים, כולל בריכה, ספא ומסעדה.

סקויה לודג' של דיסני

סקויה לודג' של דיסני הוא אופציה נהדרת למי שרוצה להיות קרוב לעשייה. מלון זה ממוקם במרחק של דקות ספורות בלבד מהשערים הראשיים של דיסנילנד פריז, והוא מציע מגוון שירותים, לרבות בריכה, מסעדה ומגרש משחקים. בנוסף, זה קרוב לכפר דיסני, כך שתוכלו לחקור את כל החנויות והמסעדות.

מלון דיסני ניו יורק

מלון דיסני ניו יורק הוא בחירה מצוינת למי שרוצה להיות קרוב לעשייה. מלון זה ממוקם במרחק של דקות ספורות בלבד מהשערים הראשיים של דיסנילנד פריז, והוא מציע מגוון שירותים, לרבות בריכה, מסעדה ומגרש משחקים. בנוסף, זה קרוב לכפר דיסני, כך שתוכלו לחקור את כל החנויות והמסעדות.

חוות דייווי קרוקט של דיסני

חוות דייווי קרוקט של דיסני היא אופציה נהדרת למי שרוצה להיות קרוב לטבע. מלון זה ממוקם ממש מחוץ לשערים הראשיים של דיסנילנד פריז, והוא מציע מגוון שירותים, לרבות בריכה, מסעדה ומגרש משחקים. בנוסף, זה קרוב לכפר דיסני, כך שתוכלו לחקור את כל החנויות והמסעדות.

מלון דיסני ל'אליזה ואל ד'אירופה

מלון דיסני ל'אליזה ואל ד'אירופה הוא בחירה מצוינת למי שרוצה להיות קרוב לפעילות. מלון זה ממוקם במרחק של דקות ספורות בלבד מהשערים הראשיים של דיסנילנד פריז, והוא מציע מגוון שירותים, לרבות בריכה, מסעדה ומגרש משחקים. בנוסף, זה קרוב לכפר דיסני, כך שתוכלו לחקור את כל החנויות והמסעדות.

מלון דיסני ניו יורק – אמנות מארוול

Disney's Hotel New York – The Art of Marvel הוא בחירה מצוינת למי שרוצה להיות קרוב לאקשן. מלון זה ממוקם במרחק של דקות ספורות בלבד מהשערים הראשיים של דיסנילנד פריז, והוא מציע מגוון שירותים, לרבות בריכה, מסעדה ומגרש משחקים. בנוסף, זה קרוב לכפר דיסני, כך שתוכלו לחקור את כל החנויות והמסעדות. כשזה מגיע לבחירת מלון בדיסנילנד פריז, יש הרבה אפשרויות לבחירה. בין אם אתם מחפשים אפשרות ידידותית לתקציב או שהייה יוקרתית, יש משהו לכל אחד. כדי לוודא שתקבל את החוויה הטובה ביותר האפשרית, הקפד לחקור את השירותים, המיקום ועוד לפני הזמנת השהות שלך. למידע נוסף על המלונות השונים בדיסנילנד פריז, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן