how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלון דירות מומלץ באילת

מלון דירות מומלץ באילת

מלון דירות מומלץ באילת

מלון דירות מומלץ באילת

אילת היא עיר יפה הממוקמת בקצה הדרומי ביותר של ישראל. הוא ידוע בחופים המדהימים, חיי הלילה התוססים והתרבות הייחודית שלו. זהו היעד המושלם לבילוי רגוע ומלון הדירות הוא המקום המושלם לשהות בו. מלון הדירות ממוקם בלב אילת, במרחק דקות ספורות בלבד מחוף הים. זהו מלון מודרני ומסוגנן עם חדרים וסוויטות מרווחים. המלון מציע מגוון שירותים כגון בריכת שחייה, מרכז כושר וספא. הצוות ידידותי ועוזר והשירות מצוין. המלון ממוקם גם בנוחות ליד הרבה מהאטרקציות של העיר. הוא קרוב לים האדום, לשמורת הטבע חוף האלמוגים ולמרינה של אילת. הוא גם קרוב לאזורי הקניות והאוכל של העיר. החדרים במלון הדירות נוחים ומאובזרים היטב. הם מצוידים במיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח ומיני בר. בחדרים יש גם מטבחון, חדר רחצה פרטי ומרפסת. המלון מציע גם מגוון פעילויות לאורחים. יש בריכת שחייה, מרכז כושר וספא. האורחים יכולים גם ליהנות ממגוון ספורט מים כגון שנורקלינג, צלילה וקיאקים. המלון מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה. המסעדה מגישה מגוון מנות בינלאומיות והבר מציע מבחר משקאות. במלון יש גם בית קפה ומאפייה. מלון הדירות הוא המקום המושלם לשהות בו לבילוי מרגיע. הוא ממוקם בנוחות ליד האטרקציות של העיר ומציע מגוון שירותים. הצוות ידידותי ועוזר והשירות מצוין.

שירותים

מלון הדירות מציע מגוון שירותים לאורחים. במלון בריכת שחייה, מרכז כושר וספא. האורחים יכולים גם ליהנות ממגוון של ענפי ספורט מים כגון שנורקלינג, צלילה ושייט קיאקים. במלון יש גם מסעדה, בר, בית קפה ומאפייה.

מקום

מלון הדירות ממוקם בלב אילת, במרחק דקות ספורות מחוף הים. הוא קרוב לים האדום, לשמורת הטבע חוף האלמוגים ולמרינה של אילת. הוא גם קרוב לאזורי הקניות והסעודה של העיר.

חדרים

החדרים במלון הדירות נוחים ומאובזרים היטב. הם מצוידים במיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח ומיני בר. בחדרים יש גם מטבחון, חדר רחצה פרטי ומרפסת.

השוואה מהירה

מלון שירותים מקום חדרים
מלון דירות בריכת שחייה, מרכז כושר, ספא, ספורט מים אילת, ליד חוף, ים סוף, שמורת טבע חוף אלמוגים, מרינה אילת מיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, מיני בר, מטבחון, חדר רחצה פרטי, מרפסת

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן