how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלון מומלץ באוקלנד

מלון מומלץ באוקלנד

מלון מומלץ באוקלנד

מלון מומלץ באוקלנד

אוקלנד היא עיר תוססת עם שפע של פעילויות ואטרקציות לחקור. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית, חופשה משפחתית או נסיעת עסקים, תוכלו למצוא את הלינה המושלם באוקלנד. אחד המלונות הטובים בעיר הוא Grand Millennium Auckland.

מקום

מלון גרנד מילניום אוקלנד ממוקם בנוחות בלב העיר, במרחק הליכה קצר מחוף הים. זה קרוב למגדל סקיי, נמל ויאדוקט, וגלריה לאמנות אוקלנד. המלון נמצא גם קרוב לאזורי הקניות והבילוי של העיר, מה שהופך אותו לבסיס המושלם לחקר העיר.

שירותים

מלון גרנד מילניום אוקלנד מציע מגוון שירותים כדי להפוך את השהות שלכם לנוחה ומהנה. במלון יש מסעדה, בר וטרקלין, כמו גם מרכז כושר וספא. המלון מציע גם מגוון שירותים, כגון קונסיירז', כביסה וניקוי יבש.

חדרים

ל-Grand Millennium Auckland יש מגוון של חדרים שיתאימו לכל התקציבים והצרכים. המלון מציע חדרי סטנדרט, חדרי דלוקס וסוויטות. כל החדרים מצוידים במתקנים מודרניים, כגון מיזוג אוויר, טלוויזיות בעלות מסך שטוח ו-Wi-Fi.

השוואה מהירה

תכונה גרנד מילניום אוקלנד
מקום מרכז אוקלנד
שירותים מסעדה, בר, טרקלין, מרכז כושר, ספא, קונסיירז', כביסה, ניקוי יבש
חדרים סטנדרט, דלוקס, סוויטות

למה לבחור בגרנד מילניום אוקלנד?

מלון גרנד מילניום אוקלנד הוא הבחירה המושלמת עבור שהותכם באוקלנד. המלון מציע מגוון שירותים ושירותים כדי להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה. המלון ממוקם בנוחות בלב העיר, קרוב לחוף הים ולמחוזות הקניות והבילויים של העיר. המלון מציע גם מגוון חדרים שיתאימו לכל התקציבים והצרכים. Grand Millennium Auckland הוא הבחירה המושלמת לשהייתכם באוקלנד. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית, חופשה משפחתית או נסיעת עסקים, תוכלו למצוא את הלינה המושלם באוקלנד. למידע נוסף על גרנד מילניום אוקלנד, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן