how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלון מומלץ באיה נאפה

מלון מומלץ באיה נאפה

מלון מומלץ באיה נאפה

מלון מומלץ באיה נאפה

איה נאפה היא יעד תיירותי פופולרי בקפריסין, הידוע בחופים המדהימים, חיי הלילה התוססים והמטבח הטעים. אם אתם מתכננים טיול לאי הים תיכוני היפה הזה, תרצו להתארח במלון המציע את מיטב השירותים והשירותים. עשינו את המחקר ומצאנו את המלון המושלם לשהותכם באיה נאפה – מלון נאפה פלאזה בדרגת 5 כוכבים.

מקום

מלון נאפה פלאזה ממוקם בלב איה נאפה, במרחק של דקות הליכה ספורות בלבד מחוף הים. זה גם קרוב לאטרקציות המרכזיות של העיר, כמו מנזר איה נאפה, פארק המים של עולם המים ופארק הפסלים איה נאפה. המלון נגיש בקלות ברכב, באוטובוס או במונית, ויש שפע של חניה זמינה.

שירותים

מלון נאפה פלאזה מציע מגוון רחב של שירותים ושירותים כדי להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה ככל האפשר. המלון כולל בריכה חיצונית גדולה, מרכז כושר, ספא ומסעדה. יש גם בר ואזור טרקלין, כמו גם מרכז עסקים וחדרי ישיבות. המלון מציע גם אינטרנט אלחוטי חינם בכל רחבי המלון.

החדרים במלון נאפה פלאזה מרווחים ומודרניים, עם מיזוג אוויר, טלוויזיות בעלות מסך שטוח ומרפסות פרטיות. חדרי הרחצה מצוידים במקלחות, אמבטיות ומוצרי טיפוח ללא תשלום. בכל החדרים יש גם מיני בר, כספת ומייבש שיער.

שירותים

מלון נאפה פלאזה מציע מגוון שירותים כדי להפוך את שהותכם למהנה עוד יותר. במלון יש דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה, שירות קונסיירז' ודלפק תיור. יש גם שירות המרת מט"ח, שירות השכרת רכב ושירותי כביסה. המלון מציע גם שירות הסעות מ/אל שדה התעופה.

למה לבחור במלון נאפה פלאזה?

מלון נאפה פלאזה הוא הבחירה המושלמת לשהייתכם באיה נאפה. המלון מציע שירותים יוקרתיים, חדרים מודרניים ושירותים מצוינים. הוא ממוקם בנוחות בלב העיר, קרוב לחוף הים ולאטרקציות המרכזיות. עם דירוג 5 הכוכבים שלו, מלון נאפה פלאזה הוא המקום המושלם לשהות בו לחופשה מרגיעה ומהנה באיה נאפה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן