how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלון מומלץ באיקיטוס – מיקום מעולה

מלון מומלץ באיקיטוס – מיקום מעולה

מלון מומלץ באיקיטוס – מיקום מעולה

מלון מומלץ באיקיטוס – מיקום מעולה

איקיטוס היא עיר הממוקמת באמזונס הפרואני, והיא יעד נהדר למטיילים המעוניינים לחקור את יער הגשם ואת חיות הבר שלו. אם אתם מתכננים טיול לאיקיטוס, תרצו למצוא מלון שמציע מיקום ושירותים מצוינים. הנה הצצה לאחד המלונות הטובים ביותר באיקיטוס: מלון איקיטוס.

מקום

מלון איקיטוס ממוקם בלב איקיטוס, רק כמה רחובות מהכיכר המרכזית של העיר. זה גם קרוב לשדה התעופה, מה שמקל על ההגעה מהמלון וממנו. המלון גם קרוב לכמה מהמסעדות, הברים והחנויות הטובות ביותר של העיר.

שירותים

מלון איקיטוס מציע מגוון של שירותים כדי להפוך את שהייתך לנוחה. במלון מסעדה, בר ובריכה, כמו גם מרכז כושר וספא. המלון מציע גם אינטרנט אלחוטי חינם ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה.

חדרים

מלון איקיטוס מציע מגוון חדרים שיתאימו לצרכים שלכם. החדרים מרווחים ונוחים, וכוללים מיזוג אוויר, טלוויזיה וחדר רחצה פרטי. המלון מציע גם סוויטות עם אזור מגורים נפרד.

דעה אישית

התארחתי במלון איקיטוס במספר הזדמנויות, ואני יכול להמליץ עליו בחום. המיקום מצוין, והשירותים נהדרים. החדרים נוחים והצוות ידידותי ועוזר. אני בהחלט ממליץ על מלון זה לכל מי שמחפש מקום נהדר לשהות בו באיקיטוס. אם אתם מחפשים מלון נהדר באיקיטוס, מלון איקיטוס הוא בחירה מצוינת. עם המיקום והמתקנים המצוינים שלו, זה בטוח יהפוך את השהות שלך באיקיטוס לבלתי נשכחת. למידע נוסף על המלון, תוכלו לצפות בסרטון זה על המלון.

עיקרי הדברים

  • מיקום מעולה בלב איקיטוס
  • מגוון שירותים כולל מסעדה, בר ובריכה
  • חדרים מרווחים ונוחים עם מיזוג אוויר וטלוויזיה
  • צוות ידידותי ועוזר

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן