how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלון מומלץ באמלפי

מלון מומלץ באמלפי

מלון מומלץ באמלפי

מלון מומלץ באמלפי

אמלפי היא עיירת חוף יפהפייה באיטליה, הממוקמת באזור קמפניה. הוא ידוע בנופים המדהימים של הים התיכון, ברחובותיו הציוריים ובתרבות התוססת שלו. הוא גם ביתם של כמה מהמלונות הטובים בעולם, ואחד מהם הוא Hotel Rufolo. מלון Rufolo הוא מלון מפואר ברמת 5 כוכבים הממוקם בלב אמלפי. הוא ממוקם על ראש גבעה המשקיף על העיירה והים, ומציע נופים עוצרי נשימה של הים התיכון. המלון שופץ לאחרונה והוא כולל מתקנים ושירותים מודרניים. יש בו בריכה חיצונית גדולה, ספא ומסעדה עם טרסה. החדרים במלון רופולו מרווחים ונוחים, והם מגיעים עם כל הנוחיות המודרנית שהייתם מצפים ממלון 5 כוכבים. החדרים כוללים מיזוג אוויר, טלוויזיות בעלות מסך שטוח ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון מציע גם מגוון פעילויות ושירותים, כגון מרכז כושר, מרכז עסקים ושירות קונסיירז'. המלון ממוקם בסמוך לחוף הים, והוא נמצא במרחק הליכה מרבות מהאטרקציות של העיירה. הוא גם קרוב לנמל המעבורת, מה שמקל על סיור האיים הסמוכים. מלון רופולו הוא המקום המושלם לשהות בו אם אתם מחפשים חופשה יוקרתית ומרגיעה באמלפי. המלון מציע מגוון שירותים ושירותים, והוא קרוב לרבות מהאטרקציות של העיירה. זה המקום המושלם לשהות בו אם אתם רוצים לחוות את המיטב של אמלפי.

שירותים ושירותים

מלון רופולו מציע מגוון שירותים ושירותים כדי להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה ככל האפשר. במלון בריכה חיצונית גדולה, ספא ומסעדה עם מרפסת. הוא מציע גם מרכז כושר, מרכז עסקים ושירות קונסיירז'. המלון מציע גם מגוון פעילויות ושירותים, כגון השכרת אופניים, סיורי סירה ושיעורי בישול. המלון מציע גם שירות הסעות לעיירות ולאטרקציות הסמוכות.

מקום

מלון רופולו ממוקם בלב אמלפי, והוא נמצא במרחק הליכה מרבות מהאטרקציות של העיירה. הוא גם קרוב לנמל המעבורת, מה שמקל על סיור האיים הסמוכים.

השוואה מהירה

תכונה מלון רופולו
מקום אמלפי, איטליה
שירותים בריכה חיצונית, ספא, מסעדה, מרכז כושר, מרכז עסקים, שירות קונסיירז'
פעילויות השכרת אופניים, סיורי סירה, שיעורי בישול, שירות הסעות

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן