how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלון מומלץ בלונדון – בלוג טיולים

מלון מומלץ בלונדון – בלוג טיולים

. מלון מומלץ בלונדון – בלוג טיולים

מלון מומלץ בלונדון

לונדון היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם, וזה יכול להיות מכריע לבחור את המלון המתאים לשהותכם. עשינו עבורכם את המחקר ומצאנו את המלון המושלם לטיול הבא שלכם ללונדון. המלון שאנו ממליצים עליו הוא Park Plaza Westminster Bridge London. מלון זה ממוקם בלב לונדון, במרחק דקות ספורות בלבד מהביג בן האייקוני ובתי הפרלמנט. הוא גם קרוב ללונדון איי, לצינוק לונדון ולאקווריום של לונדון.

מקום

פארק פלאזה ווסטמינסטר ברידג' לונדון ממוקם בלב לונדון, במרחק של דקות ספורות בלבד מהביג בן האייקוני ובתי הפרלמנט. הוא גם קרוב ללונדון איי, לצינוק לונדון ולאקווריום של לונדון. המלון נמצא גם קרוב לגדה הדרומית, בה תוכלו למצוא מגוון רחב של מסעדות, ברים וחנויות.

שירותים

פארק פלאזה ווסטמינסטר ברידג' לונדון מציע מגוון שירותים לאורחיו. במלון יש מרכז כושר, ספא ובריכה מקורה. יש גם מסעדה ובר באתר, כמו גם מרכז עסקים וחדרי ישיבות.

חדרים

Park Plaza Westminster Bridge London מציע מגוון חדרים לבחירה. החדרים מרווחים ומודרניים, עם מיטות נוחות ומצעים יוקרתיים. החדרים כוללים גם טלוויזיות בעלות מסך שטוח, אינטרנט אלחוטי חינם ומוצרי טיפוח ללא תשלום.

מחיר

פארק פלאזה ווסטמינסטר ברידג' לונדון הוא אופציה משתלמת לשהייתכם בלונדון. החדרים מתחילים בסביבות 150 פאונד ללילה, והמלון מציע הנחות לשהיות ארוכות יותר.

השוואה מהירה

מלון מקום שירותים חדרים מחיר
פארק פלאזה וסטמינסטר גשר לונדון מרכז לונדון מרכז כושר, ספא, בריכה מקורה, מסעדה, בר, מרכז עסקים, חדרי ישיבות מרווחים ומודרניים, טלוויזיות בעלות מסך שטוח, אינטרנט אלחוטי חינם ומוצרי טיפוח ללא תשלום 150 פאונד ללילה

בסך הכל, Park Plaza Westminster Bridge London הוא הבחירה המושלמת עבור שהותכם בלונדון. המלון ממוקם בלב העיר, והוא מציע מגוון שירותים וחדרים נוחים. המלון גם זול, עם חדרים החל בסביבות 150 פאונד ללילה. אם אתם מחפשים מלון בלונדון, Park Plaza Westminster Bridge London הוא הבחירה המושלמת. עם מיקומו הנוח, השירותים המפוארים והחדרים הנוחים שלו, זהו המקום המושלם לשהות בו בטיול הבא שלכם ללונדון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן