how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלון מומלץ במדריד

מלון מומלץ במדריד

מלון מומלץ במדריד

מלון מומלץ במדריד

מדריד היא עיר יפה בספרד המציעה מגוון אטרקציות ופעילויות למבקרים. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית, חופשה משפחתית או נסיעת עסקים, במדריד יש משהו לכולם. אחת הדרכים הטובות ביותר לחוות את העיר היא לינה במלון המציע את השילוב המושלם של נוחות ונוחות. NH Collection Madrid Eurobuilding הוא אופציה מצוינת עבור מטיילים המחפשים שהות יוקרתית ונוחה במדריד. מלון זה ממוקם בלב העיר, במרחק צעדים ספורים בלבד מהגראן ויה ומפלאזה דה אספניה. הוא מציע מגוון שירותים ושירותים, לרבות מרכז כושר, ספא ומסעדה. המלון כולל גם מרפסת גג עם נופים מדהימים של העיר. NH Collection Madrid Eurobuilding מציע מגוון סוגי חדרים, החל מחדרי סטנדרט ועד סוויטות. כל החדרים מצוידים במיזוג אוויר, טלוויזיות בעלות מסך שטוח ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון מציע גם מגוון שירותים, לרבות דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה, שירות קונסיירז' ומרכז עסקים.

שירותים ושירותים

NH Collection Madrid Eurobuilding מציע מגוון שירותים ושירותים כדי להפוך את שהותכם לנוחה ונוחה ככל האפשר. המלון כולל מרכז כושר, ספא ומסעדה. המלון מציע גם מגוון שירותים, לרבות דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה, שירות קונסיירז' ומרכז עסקים. מרכז הכושר מצויד במגוון מכשירי כושר, לרבות הליכונים, מכשירי אליפטי ואופניים נייחים. הספא מציע מגוון טיפולים, לרבות עיסויים, טיפולי פנים ועוטפי גוף. המסעדה מגישה מגוון רחב של מנות בינלאומיות, כמו גם מאכלים ספרדיים מסורתיים.

מקום

מלון NH Collection Madrid Eurobuilding ממוקם בלב העיר, במרחק צעדים ספורים מהגראן ויה ומפלאזה דה אספנייה. המלון ממוקם גם בנוחות ליד מגוון אטרקציות, לרבות מוזיאון הפראדו, מוזיאון ריינה סופיה והארמון המלכותי.

תעריפים וזמינות

NH Collection Madrid Eurobuilding מציע מגוון סוגי חדרים, החל מחדרי סטנדרט ועד סוויטות. המחירים משתנים בהתאם לסוג החדר ולזמן השנה. המלון מציע גם מגוון חבילות והנחות, לרבות הנחות מוקדמות והנחות לשהייה ארוכה.

השוואה מהירה

שירותים שירותים
חדר כושר דלפק קבלה 24 שעות ביממה
ספָּא שירות קונסיירז'
מִסעָדָה מרכז עסקים

NH Collection Madrid Eurobuilding הוא הבחירה המושלמת עבור מטיילים המחפשים שהות יוקרתית ונוחה במדריד. עם מיקומו הנוח, מגוון השירותים והשירותים והתעריפים התחרותיים שלו, NH Collection Madrid Eurobuilding בטוח יהפוך את שהותכם במדריד לבלתי נשכחת. למידע נוסף על מלון זה, בקר ב- NH Collection Madrid Eurobuilding .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן