how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלון מומלץ בנגריל

מלון מומלץ בנגריל

מלון מומלץ בנגריל

ברוכים הבאים לנגריל, ג'מייקה

נגריל היא יעד חוף מדהים בג'מייקה, עם חופי החול הלבן, המים הצלולים והצמחייה הטרופית השופעת. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או חופשה משפחתית, בנגריל יש משהו לכולם. ועם המלונות הרבים שלו, אתה בטוח שתמצא את המקום המושלם לשהות בו.

המלון הטוב ביותר בנגריל

אחד המלונות הטובים ביותר בנגריל הוא Grand Lido Negril Resort & Spa. אתר נופש מפואר זה ממוקם על חוף Seven Mile היפהפה, ומציע מגוון שירותים ופעילויות לאורחים. אתר הנופש כולל ספא בשירות מלא, מרכז כושר ומגוון מסעדות וברים. יש גם מספר בריכות, לרבות בר בריכה ונהר עצל. אתר הנופש והספא Grand Lido Negril מציע גם מגוון פעילויות לאורחים, לרבות שנורקלינג, קיאקים ושייט. יש גם מספר חנויות ובוטיקים באתר, כמו גם קזינו. אתר הנופש מציע גם מגוון אפשרויות בילוי, לרבות מוזיקה חיה ומופעים.

לינה באתר הנופש והספא Grand Lido Negril

אתר הנופש והספא Grand Lido Negril מציע מגוון מקומות אירוח, מחדרי סטנדרט ועד סוויטות מפוארות. כל החדרים ממוזגים וכוללים מרפסת או פטיו פרטיים. הסוויטות כוללות גם אזור מגורים נפרד ומטבח מאובזר במלואו.

סעודה באתר הנופש והספא Grand Lido Negril

אתר הנופש והספא Grand Lido Negril מציע מגוון רחב של אפשרויות לסעודה, החל מאוכל נינוח ועד לסעודה משובחת. באתר הנופש מספר מסעדות, כולל מזנון, מסעדת סטייקים ומסעדת פירות ים. יש גם מספר ברים, לרבות בר בריכה ובר על החוף.

בואו לחוות את אתר הנופש והספא Grand Lido Negril

Grand Lido Negril Resort & Spa הוא המקום המושלם לשהות בו לחופשה מרגיעה ויוקרתית. עם השירותים והפעילויות הרבים שלו, אין ספק שתהיה לך שהות בלתי נשכחת. אז אם אתם מחפשים מלון נהדר בנגריל, הקפידו לבדוק את Grand Lido Negril Resort & Spa. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן