how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלון מומלץ בניו יורק

מלון מומלץ בניו יורק

מלון מומלץ בניו יורק

מלון מומלץ בניו יורק

העיר ניו יורק היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם. עם קו הרקיע האייקוני, האטרקציות ברמה עולמית והתרבות התוססת, אין זה פלא מדוע כל כך הרבה אנשים נוהרים לעיר מדי שנה. אבל עם כל כך הרבה מלונות לבחירה, זה יכול להיות קשה להחליט איזה מהם הוא הטוב ביותר עבור השהייה שלך. לכן ריכזנו את המדריך הזה כדי לעזור לכם למצוא את המלון המושלם בניו יורק לטיול הבא שלכם.

מקום

כשמדובר בבחירת מלון בניו יורק, המיקום הוא המפתח. אתה רוצה להיות מספיק קרוב לאטרקציות שאתה רוצה לבקר, אבל רחוק מספיק מההמולה של העיר. המלון המומלץ בניו יורק הוא Marriott Marquis, הממוקם בלב טיימס סקוור. מלון זה נמצא במרחק הליכה מכמה מהאטרקציות הפופולריות ביותר של העיר, לרבות בניין האמפייר סטייט, מרכז רוקפלר וסנטרל פארק.

שירותים

מלון מריוט מרקיז מציע מגוון שירותים כדי להפוך את שהייתך לנוחה ככל האפשר. המלון כולל מסעדה באתר, מרכז כושר וספא. יש גם מרכז עסקים וחדרי ישיבות למי שצריך לעשות קצת עבודה בזמן שהם בעיר. המלון מציע גם שירות הסעות חינם מ/אל שדה התעופה.

מקומות לינה

מריוט מרקיז מציע מגוון מקומות לינה שיתאימו לצרכיו של כל מטייל. המלון כולל חדרים סטנדרטיים, סוויטות וסוויטות אקזקיוטיב. כל החדרים מצוידים במתקני נוחות מודרניים כגון טלוויזיות בעלות מסך שטוח, אינטרנט מהיר ומצעים מפוארים. המלון מציע גם מגוון חבילות והנחות כדי להפוך את שהותכם למשתלמת עוד יותר.

השוואה מהירה

מלון מקום שירותים מקומות לינה
מריוט מרקיז טיימס סקוור מסעדה, מרכז כושר, ספא, מרכז עסקים, חדרי ישיבות, שירות הסעות חדרי סטנדרט, סוויטות, סוויטות אקזקיוטיב

דעה אישית

לאחר השהייה במריוט מרקיז, אני יכול לומר בביטחון שזה המלון המושלם לכל מי שמחפש שהות יוקרתית בניו יורק. המיקום אידיאלי, מכיוון שהוא קרוב לכל האטרקציות המרכזיות, אך רחוק מספיק מההמולה של העיר. השירותים הם מהשורה הראשונה, ויחידות האירוח נוחות ומודרניות. אני ממליץ בחום על מלון זה לכל מי שמחפש מקום נהדר לשהות בו בניו יורק. אם אתם מחפשים מלון נהדר בניו יורק, Marriott Marquis הוא הבחירה המושלמת. עם המיקום האידיאלי שלו, השירותים המפוארים ויחידות האירוח הנוחות שלו, זה המקום המושלם לשהות בו לטיול הבא שלך. למידע נוסף על מריוט מרקיז, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן