how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלון מומלץ בניס

מלון מומלץ בניס

מלון מומלץ בניס

מלון מומלץ בניס

ניס, צרפת היא עיר יפהפייה עם הרבה מה לראות ולעשות. מהחופים המדהימים ועד חיי הלילה התוססים, יש משהו לכולם. אבל כשזה מגיע למציאת המקום המושלם לשהות בו, זה יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל. זו הסיבה שהרכבנו את המדריך הזה למלון הטוב ביותר בניס. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על השירותים, המיקום ועוד.

מקום

המלון שאנו ממליצים עליו הוא Grand Hotel de Nice. מלון זה, הממוקם בלב העיר, נמצא במרחק הליכה קצר בלבד מחוף הים ומהטיילת המפורסמת דה אנגלה (Promenade des Anglais). זה גם קרוב לרבות מהאטרקציות המובילות של העיר, כולל העיר העתיקה, שוק קור סאלייה ומוזיאון שאגאל.

שירותים

מלון גראנד הוטל דה ניס מציע מגוון שירותים כדי להפוך את שהייתך לנוחה ככל האפשר. במלון יש בריכה חיצונית, מרכז כושר וספא. יש גם מסעדה ובר, כמו גם מרכז עסקים. המלון מציע גם אינטרנט אלחוטי חינם בכל רחבי המלון.

חדרים

במלון גרנד הוטל דה ניס יש מגוון חדרים שיתאימו לכל התקציבים. החדרים הסטנדרטיים מרווחים ונוחים, עם מיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח וחדר רחצה פרטי. חדרי הסופריור גדולים יותר ומציעים שירותים נוספים, כגון מרפסת ומיני בר. הסוויטות הן האופציה היוקרתית ביותר, עם אזור מגורים נפרד וג'קוזי.

שירותים

מלון גראנד הוטל דה ניס מציע מגוון שירותים כדי להפוך את שהותכם למהנה עוד יותר. במלון יש שירות קונסיירז', כמו גם דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה. יש גם שירות כביסה, והמלון יכול לארגן השכרת רכב והסעות לשדה התעופה.

דברים לעשות

ניס היא עיר נהדרת לחקור, והגראנד הוטל דה ניס הוא הבסיס המושלם לשהותכם. המלון קרוב לרבות מהאטרקציות המובילות של העיר, לרבות העיר העתיקה, שוק קור סאלייה ומוזיאון שאגאל. המלון נמצא גם קרוב לחוף הים, בו תוכלו ליהנות ממגוון ספורט מים.

סיכום

Grand Hotel de Nice הוא המקום המושלם לשהות בו בניס. עם מיקומו הנוח, השירותים המצוינים והחדרים הנוחים שלו, זוהי הבחירה האידיאלית לטיול הבא שלכם. למידע נוסף על המלון, בדוק את הסרטון הזה .

טייק אווי מפתח

  • מלון גראנד הוטל דה ניס ממוקם בלב ליבה של ניס, קרוב לחוף הים ורבות מהאטרקציות המובילות של העיר.
  • המלון מציע מגוון שירותים, לרבות בריכה חיצונית, מרכז כושר וספא.
  • במלון מגוון חדרים המתאימים לכל התקציב, מחדרי סטנדרט ועד סוויטות יוקרתיות.
  • המלון מציע מגוון שירותים, לרבות שירות קונסיירז', דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה ושירותי כביסה.
  • המלון קרוב לרבות מהאטרקציות המובילות של העיר, לרבות העיר העתיקה, שוק קור סאלייה ומוזיאון שאגאל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן