how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלון מומלץ בפאטאיה לילדים

מלון מומלץ בפאטאיה לילדים

. מלון מומלץ בפאטאיה לילדים

מלון מומלץ בפאטאיה לילדים

פטאיה היא יעד פופולרי למשפחות וילדים, ויש הרבה מלונות לבחירה. אבל אם אתם מחפשים את המקום המושלם לשהות בו עם הילדים שלכם, אז אתר הנופש Centara Grand Mirage Beach הוא הבחירה המושלמת. מלון חמישה כוכבים זה ממוקם על חוף הים ומציע מגוון פעילויות ושירותים לילדים ומבוגרים כאחד.

מקום

אתר הנופש Centara Grand Mirage Beach Resort ממוקם על חוף הים של פטאיה, מה שהופך אותו למקום המושלם לחופשה משפחתית. המלון קרוב לאטרקציות רבות, כולל השוק הצף של פטאיה, כפר הפילים של פטאיה ופארק המים של פטאיה. הוא גם קרוב למרכז העיר, מה שמקל על סיור העיר ושלל האטרקציות שבה.

שירותים

אתר הנופש Centara Grand Mirage Beach מציע מגוון שירותים למשפחות וילדים. במלון בריכת שחייה גדולה, מועדון ילדים ומגרש משחקים. יש גם ספא ומרכז כושר, כמו גם מגוון מסעדות וברים. המלון מציע גם מגוון פעילויות לילדים, לרבות מועדון ילדים, פארק מים ומסלול מיני גולף.

מקומות לינה

אתר הנופש Centara Grand Mirage Beach מציע מגוון מקומות לינה למשפחות וילדים. במלון מגוון חדרים הכוללים סוויטות משפחתיות, חדרי דלוקס וחדרי סטנדרט. כל החדרים מצוידים במתקנים מודרניים, כגון מיזוג אוויר, טלוויזיות בעלות מסך שטוח ואינטרנט אלחוטי. המלון מציע גם מגוון חבילות למשפחות, לרבות חבילות משפחתיות וחבילות הכל כלול.

השוואה מהירה

מקום שירותים מקומות לינה
מול החוף בריכת שחייה, מועדון ילדים, מגרש משחקים, ספא, מרכז כושר, מסעדות, ברים סוויטות משפחתיות, חדרי דלוקס, חדרי סטנדרט

אתר הנופש Centara Grand Mirage Beach Resort הוא המקום המושלם לחופשה משפחתית בפטאיה. עם מיקומו על חוף הים, מגוון השירותים ויחידות האירוח הנוחות, זהו המקום המושלם עבור משפחות וילדים ליהנות מהחופשה שלהם. בין אם אתם מחפשים חופשה מרגיעה או הרפתקה עמוסה באקשן, אתר הנופש Centara Grand Mirage Beach הוא המקום המושלם לחופשה הבאה שלכם. למידע נוסף על מלון זה והשירותים שלו, בדוק את סרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן