how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלון מומלץ בקורפו, יוון

מלון מומלץ בקורפו, יוון

. מלון מומלץ בקורפו, יוון

מלון מומלץ בקורפו, יוון

קורפו, יוון היא יעד יפהפה ותוסס למטיילים המחפשים חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. עם החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והמורשת התרבותית העשירה שלה, קורפו היא מקום נהדר לבקר בו לחופשה מרגיעה או להרפתקה מרגשת. כשזה מגיע ללינה, יש הרבה אפשרויות לבחירה בקורפו. עם זאת, אם אתם מחפשים שהות יוקרתית ונוחה באמת, אז המלון המומלץ בקורפו הוא מלון קורפו פאלאס.

מקום

מלון קורפו פאלאס ממוקם בנוחות בלב העיר קורפו, במרחק הליכה קצר מהאטרקציות המרכזיות של העיר. הוא גם קרוב לחוף הים, כך שתוכלו בקלות לבלות יום בבילוי על החול או בשחייה במים הצלולים.

שירותים

מלון קורפו פאלאס מציע מגוון רחב של שירותים כדי להפוך את שהייתך לנוחה ומהנה ככל האפשר. במלון בריכה חיצונית גדולה, מרכז כושר וספא. יש גם מסעדה ובר, כמו גם מרכז עסקים למי שצריך להישאר מחובר. החדרים במלון קורפו פאלאס מרווחים ומודרניים, עם כל השירותים הדרושים לשהייה נוחה. כל חדר מצויד במיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח ואינטרנט אלחוטי חינם.

פעילויות

מלון קורפו פאלאס מציע מגוון פעילויות כדי לבדר אותך במהלך שהותך. תוכלו לצאת לסיור בסירה באי, לחקור את השווקים המקומיים, או לצאת לטיול יום לאיים הסמוכים. המלון מציע גם מגוון ספורט מים, לרבות קיאקים, שיט ושנורקלינג.

השוואה מהירה

תכונה מלון קורפו פאלאס
מקום לב העיר קורפו
שירותים בריכה חיצונית, חדר כושר, ספא, מסעדה, בר, מרכז עסקים
חדרים מיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, אינטרנט אלחוטי חינם
פעילויות סיורי שייט, שווקים מקומיים, טיולי יום, ספורט ימי

מלון קורפו פאלאס הוא המקום המושלם לשהות בו לחופשה יוקרתית ונוחה בקורפו. עם מיקומו הנוח, השירותים המודרניים ומגוון הפעילויות, זוהי הבחירה האידיאלית לחופשה בלתי נשכחת. בין אם אתם מחפשים חופשה מרגיעה או הרפתקה מרגשת, מלון קורפו פאלאס הוא המקום המושלם לשהות בו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן