how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלון מומלץ בקטמנדו – מדריך מקיף

מלון מומלץ בקטמנדו – מדריך מקיף

. מלון מומלץ בקטמנדו – מדריך מקיף

מבוא לקטמנדו

קטמנדו היא הבירה והעיר הגדולה ביותר של נפאל. זוהי עיר מלאה בתרבות, היסטוריה והרפתקאות. זהו יעד פופולרי למטיילים מכל העולם, וקל להבין מדוע. מהרחובות ההומים של תאמל ועד המקדשים העתיקים של כיכר דורבר, בקטמנדו יש משהו לכולם. בכל הנוגע ללינה, לקטמנדו יש מגוון רחב של אפשרויות. החל מבתי הארחה בתקציב נמוך ועד למלונות יוקרה, יש משהו לכל תקציב וטעם. במדריך זה, נסקור כמה מהמלונות הטובים ביותר בקטמנדו ומה יש להם להציע.

המלונות הטובים ביותר בקטמנדו

מלון יאק ויטי

מלון Yak & Yeti הוא אחד המלונות האייקוניים ביותר בקטמנדו. ממוקם בלב העיר, זהו מלון 5 כוכבים מפואר עם היסטוריה עשירה. המלון קיים מאז שנות ה-50 ואירח אורחים מפורסמים רבים, ביניהם הדלאי לאמה. המלון מציע מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ובריכה חיצונית. החדרים מרווחים ונוחים, והצוות ידידותי ועוזר. במלון יש גם מספר מסעדות וברים, כך שתוכלו ליהנות ממגוון מאכלים.

הייאט ריג'נסי קטמנדו

The Hyatt Regency Kathmandu הוא מלון 5 כוכבים מפואר הממוקם בלב העיר. המלון מציע מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ובריכה חיצונית. החדרים מרווחים ונוחים, והצוות ידידותי ועוזר. במלון יש גם מספר מסעדות וברים, כך שתוכלו ליהנות ממגוון מאכלים. המלון מציע גם מגוון פעילויות, כגון שיעורי יוגה, שיעורי בישול וסיורי תרבות.

מלון טיבט אינטרנשיונל

מלון טיבט אינטרנשיונל הוא מלון 4 כוכבים הממוקם בלב קטמנדו. המלון מציע מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ובריכה חיצונית. החדרים מרווחים ונוחים, והצוות ידידותי ועוזר. במלון יש גם מספר מסעדות וברים, כך שתוכלו ליהנות ממגוון מאכלים. המלון מציע גם מגוון פעילויות, כגון שיעורי יוגה, שיעורי בישול וסיורי תרבות.

מלון שנקר

מלון שאנקר הוא מלון 3 כוכבים הממוקם בלב קטמנדו. המלון מציע מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ובריכה חיצונית. החדרים מרווחים ונוחים, והצוות ידידותי ועוזר. במלון יש גם מספר מסעדות וברים, כך שתוכלו ליהנות ממגוון מאכלים. המלון מציע גם מגוון פעילויות, כגון שיעורי יוגה, שיעורי בישול וסיורי תרבות.

השוואה מהירה

מלון דֵרוּג שירותים פעילויות
מלון יאק ויטי 5 כוכבים ספא, חדר כושר, בריכה חיצונית שיעורי יוגה, שיעורי בישול, סיורי תרבות
הייאט ריג'נסי קטמנדו 5 כוכבים ספא, חדר כושר, בריכה חיצונית שיעורי יוגה, שיעורי בישול, סיורי תרבות
מלון טיבט אינטרנשיונל 4 כוכבים ספא, חדר כושר, בריכה חיצונית שיעורי יוגה, שיעורי בישול, סיורי תרבות
מלון שנקר 3 כוכבים ספא, חדר כושר, בריכה חיצונית שיעורי יוגה, שיעורי בישול, סיורי תרבות

סיכום

קטמנדו היא עיר מלאה בתרבות, היסטוריה והרפתקאות. יש מגוון רחב של אפשרויות לינה, החל מבתי הארחה בתקציב נמוך ועד מלונות יוקרה. במדריך זה, בדקנו כמה מהמלונות הטובים ביותר בקטמנדו ומה יש להם להציע. בין אם אתם מחפשים מלון 5 כוכבים מפואר או מלון 3 כוכבים בתקציב נמוך, בקטמנדו יש משהו לכולם. אנו מקווים שהמדריך הזה עזר לכם למצוא את המלון המושלם לשהותכם בקטמנדו. למידע נוסף על קטמנדו והאטרקציות שבה, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן