how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלון מומלץ בקיצביל

מלון מומלץ בקיצביל

מלון מומלץ בקיצביל

מלון מומלץ בקיצביל

קיצביהל היא עיירה ציורית באלפים האוסטריים, הידועה בסקי ובסנובורד שלה. זה גם ביתם של כמה מהמלונות הטובים ביותר באזור. אם אתם מחפשים מקום לינה בקיצביל, אחד המלונות המדורגים ביותר הוא מלון קיצהוף.

מקום

מלון קיצהוף ממוקם בנוחות בלב קיצביהל, במרחק הליכה קצר ממעליות הסקי וממרכז העיירה. הוא גם קרוב לאזור הסקי Hahnenkamm, אחד מאתרי הסקי הפופולריים ביותר באזור.

שירותים

Hotel Kitzhof מציע מגוון שירותים כדי להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה. במלון יש מסעדה, בר וספא, כמו גם מרכז כושר וסאונה. החדרים מרווחים ומודרניים, עם טלוויזיות בעלות מסך שטוח ואינטרנט אלחוטי חינם.

שירותים

מלון קיצהוף מציע מגוון שירותים כדי להפוך את שהותכם למהנה עוד יותר. במלון יש שירות קונסיירז', כמו גם חנות להשכרת ציוד סקי ומחסן ציוד סקי. המלון מציע גם שירות הסעות למעליות הסקי ולמרכז העיר.

פעילויות

מלון קיצהוף הוא המקום המושלם לשהות בו לחופשת סקי. המלון קרוב למעליות הסקי ולחנות להשכרת ציוד סקי, מה שמקל על היציאה אל המדרונות. המלון מציע גם מגוון פעילויות, כגון נעלי שלג, מזחלות והחלקה על הקרח.

השוואה מהירה

מלון מקום שירותים שירותים פעילויות
מלון קיצהוף לב קיצביהל מסעדה, בר, ספא, מרכז כושר, סאונה שירות קונסיירז', חנות להשכרת ציוד סקי, מחסן ציוד סקי, שירות הסעות נעלי שלג, מזחלות, החלקה על הקרח

מלון קיצהוף הוא המקום המושלם לשהות בו לחופשת סקי בקיצביל. עם מיקומו הנוח, השירותים המודרניים ומגוון השירותים והפעילויות שלו, הוא הבחירה האידיאלית לחופשת סקי. בין אם אתם מחפשים חופשה מרגיעה או הרפתקה עמוסה באקשן, מלון קיצהוף הוא המקום המושלם לשהות בו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן