how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלון מומלץ ברודוס למשפחות

מלון מומלץ ברודוס למשפחות

מלון מומלץ ברודוס למשפחות

מלון מומלץ ברודוס למשפחות

מחפשים מלון ידידותי למשפחות ברודוס, יוון? אל תסתכל רחוק יותר מ-Hotel Grand Resort Lagonissi. מלון מפואר זה מציע מגוון שירותים ופעילויות המושלם עבור משפחות בכל הגדלים. מהחוף הפרטי והבריכה החיצונית שלו ועד הספא והמסעדות שלו באתר, מלון גרנד ריזורט לגוניסי הוא הבחירה המושלמת לחופשה משפחתית.

חוף פרטי ובריכה חיצונית

Hotel Grand Resort Lagonissi ממוקם על חוף פרטי, מה שהופך אותו למקום המושלם לחופשה משפחתית. המלון מציע מגוון פעילויות להנאת משפחות, לרבות שחייה, שיזוף וכדורעף חופים. במלון יש גם בריכה חיצונית, המושלמת להתקררות בימים חמים.

ספא ומסעדות באתר

מלון גרנד ריזורט לגוניסי מציע גם ספא באתר, המושלם להירגע לאחר יום ארוך של סיורים. הספא מציע מגוון טיפולים, לרבות עיסויים, טיפולי פנים ועוטפי גוף. במלון יש גם מספר מסעדות, המציעות מגוון של מאכלים, לרבות מנות יווניות, איטלקיות ובינלאומיות.

פעילויות ידידותיות למשפחה

מלון גרנד ריזורט לגוניסי מציע גם מגוון פעילויות ידידותיות למשפחות. במלון מועדון ילדים, המציע מגוון פעילויות לילדים בכל הגילאים. במלון יש גם חדר משחקים, המושלם לליל משחקים משפחתי. המלון מציע גם מגוון של ענפי ספורט מים, כגון קיאקים, שיט ושנורקלינג.

מקומות לינה

מלון גרנד ריזורט לגוניסי מציע מגוון מקומות לינה למשפחות בכל הגדלים. במלון מגוון חדרים, כולל סוויטות משפחתיות, המושלמות למשפחות גדולות יותר. המלון מציע גם מגוון שירותים, כגון אינטרנט אלחוטי חינם, מיני בר ושירות חדרים 24 שעות ביממה. Hotel Grand Resort Lagonissi הוא הבחירה המושלמת לחופשה משפחתית ברודוס, יוון. עם חוף פרטי, בריכה חיצונית, ספא באתר ופעילויות ידידותיות למשפחות, המלון מציע משהו לכל אחד. למידע נוסף על Hotel Grand Resort Lagonissi,עיין בסרטון זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן