how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלון מומלץ לילדים באנטליה

מלון מומלץ לילדים באנטליה

מלון מומלץ לילדים באנטליה

אנטליה – יעד נהדר למשפחות עם ילדים

אנטליה היא יעד מצוין למשפחות עם ילדים. עם החופים היפים, הנוף המדהים ושפע הפעילויות שלו, זה המקום המושלם לצאת לחופשה משפחתית. בין אם אתם מחפשים חופשת חוף, חוויה תרבותית או שילוב של שניהם, באנטליה יש משהו לכולם. העיר היא ביתם של מספר מלונות ידידותיים למשפחות, החל ממחיר תקציבי ועד יוקרתי. הנה כמה מהמלונות הטובים ביותר לילדים באנטליה.

הגראנד פארק לארה

גרנד פארק לארה הוא בחירה מצוינת עבור משפחות עם ילדים. ממוקם על החוף, המלון מציע מגוון פעילויות לילדים, לרבות פארק מים, מסלול מיני גולף ומגרש משחקים. במלון יש גם מועדון ילדים, בו הילדים יכולים לקחת חלק בפעילויות כגון ציור, אמנות ומשחקים. המלון מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה, לרבות מסעדת מזנון, בר לצד הבריכה ובר על החוף. במלון יש גם ספא, מרכז כושר וסאונה.

חוף טיטאניק לארה

הטיטאניק ביץ' לארה הוא עוד אפשרות מצוינת למשפחות עם ילדים. ממוקם על החוף, המלון מציע מגוון פעילויות לילדים, לרבות פארק מים, מסלול מיני גולף ומגרש משחקים. במלון יש גם מועדון ילדים, בו הילדים יכולים לקחת חלק בפעילויות כגון ציור, אמנות ומשחקים. המלון מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה, לרבות מסעדת מזנון, בר לצד הבריכה ובר על החוף. במלון יש גם ספא, מרכז כושר וסאונה.

ה-Titanic Deluxe Golf Belek

ה-Titanic Deluxe Golf Belek הוא בחירה מצוינת למשפחות עם ילדים. ממוקם על החוף, המלון מציע מגוון פעילויות לילדים, לרבות פארק מים, מסלול מיני גולף ומגרש משחקים. במלון יש גם מועדון ילדים, בו הילדים יכולים לקחת חלק בפעילויות כגון ציור, אמנות ומשחקים. המלון מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה, לרבות מסעדת מזנון, בר לצד הבריכה ובר על החוף. במלון יש גם ספא, מרכז כושר וסאונה.

ה-Rixos Premium Belek

ה-Rixos Premium Belek הוא עוד אפשרות מצוינת למשפחות עם ילדים. ממוקם על החוף, המלון מציע מגוון פעילויות לילדים, לרבות פארק מים, מסלול מיני גולף ומגרש משחקים. במלון יש גם מועדון ילדים, בו הילדים יכולים לקחת חלק בפעילויות כגון ציור, אמנות ומשחקים. המלון מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה, לרבות מסעדת מזנון, בר לצד הבריכה ובר על החוף. במלון יש גם ספא, מרכז כושר וסאונה.

אתר הנופש רגנום קאריה גולף וספא

אתר הנופש Regnum Carya Golf & Spa הוא בחירה מצוינת עבור משפחות עם ילדים. ממוקם על החוף, המלון מציע מגוון פעילויות לילדים, לרבות פארק מים, מסלול מיני גולף ומגרש משחקים. במלון יש גם מועדון ילדים, בו הילדים יכולים לקחת חלק בפעילויות כגון ציור, אמנות ומשחקים. המלון מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה, לרבות מסעדת מזנון, בר לצד הבריכה ובר על החוף. במלון יש גם ספא, מרכז כושר וסאונה. כשזה מגיע למלונות ידידותיים למשפחות באנטליה, יש הרבה אפשרויות לבחירה. בין אם אתם מחפשים חופשת חוף, חוויה תרבותית או שילוב של שניהם, באנטליה יש משהו לכולם. עם החופים היפים, הנוף המדהים ושפע הפעילויות שלו, זה המקום המושלם לצאת לחופשה משפחתית. למידע נוסף על מלונות ידידותיים למשפחות באנטליה, עיין בסרטון זה ביוטיוב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן