how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלון מומלץ למשפחות ברומא

מלון מומלץ למשפחות ברומא

מלון מומלץ למשפחות ברומא

מלון דיי מליני: מקום מושלם למשפחות ברומא

רומא היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם, ולא בכדי. העיר מלאה בארכיטקטורה יפה, אוכל טעים והיסטוריה עשירה. אבל למשפחות, זה יכול להיות קשה למצוא מלון שעונה על הצרכים שלהם. לכן מלון דיי מליני הוא המקום המושלם למשפחות לשהות בו ברומא.

מקום

מלון דיי מליני ממוקם בלב רומא, רק כמה רחובות מהמדרגות הספרדיות ומזרקת טרווי. הוא גם קרוב לרבות מהאטרקציות הפופולריות ביותר של העיר, לרבות הקולוסיאום, הפנתיאון והותיקן. המלון ממוקם גם בנוחות ליד תחבורה ציבורית, מה שמקל על התמצאות בעיר.

שירותים

מלון דיי מליני מציע מגוון שירותים כדי להפוך את שהייתך לנוחה ומהנה. במלון יש מסעדה, בר וטרקלין, כמו גם מרכז כושר וספא. המלון מציע גם מגוון פעילויות לילדים, לרבות מגרש משחקים ובריכת שחייה.

חדרים

מלון דיי מליני מציע מגוון חדרים שיתאימו לצרכיה של כל משפחה. במלון חדרים סטנדרטיים, חדרי משפחה וסוויטות. כל החדרים מצוידים במיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי וטלוויזיה בלוויין. המלון מציע גם מגוון חבילות למשפחות, כולל הנחות על ארוחות ופעילויות.

השוואה מהירה

תכונה מלון דיי מליני
מקום מרכז רומא
שירותים מסעדה, בר, טרקלין, חדר כושר, ספא, מגרש משחקים, בריכת שחייה
חדרים סטנדרט, משפחתי, סוויטות
חבילות הנחות על ארוחות ופעילויות

מלון דיי מליני הוא המקום המושלם עבור משפחות לשהות ברומא. עם מיקומו הנוח, החדרים הנוחים ומגוון השירותים שלו, הוא בטוח יהפוך את שהותכם ברומא למהנה. אז אם אתם מחפשים מלון לטיול הבא של המשפחה שלכם ברומא, Hotel dei Mellini הוא הבחירה המושלמת. אם אתה מחפש מידע נוסף על Hotel dei Mellini, אתה יכול לבדוק את האתר שלהם. תוכל גם למצוא מידע נוסף על רומא ויעדי תיירות אחרים ב- YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן