how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלון מומלץ למשפחות בשנחאי

מלון מומלץ למשפחות בשנחאי

מלון מומלץ למשפחות בשנחאי

מבוא

שנגחאי היא מטרופולין שוקק חיים שמציע מגוון אטרקציות למשפחות. מהבונד האייקוני ועד למחוזות הקניות ההומים, יש משהו לכל אחד בעיר התוססת הזו. כשזה מגיע למציאת המקום המושלם לשהות בו, למשפחות יש מגוון רחב של אפשרויות. ממלונות יוקרה ועד אכסניות מותאמות לתקציב, יש משהו לכל תקציב והעדפה. אחד המלונות הטובים ביותר למשפחות בשנחאי הוא Grand Hyatt Shanghai.

מקום

Grand Hyatt Shanghai ממוקם בלב העיר, במרחק צעדים ספורים מהבונד האייקוני. מיקום מעולה זה שם את האורחים במרחק הליכה מכמה מהאטרקציות הפופולריות ביותר של העיר, לרבות מוזיאון שנגחאי, מגדל שנגחאי וגן יו. המלון ממוקם גם בנוחות ליד תחבורה ציבורית, מה שמקל על סיור העיר.

שירותים

Grand Hyatt Shanghai מציע מגוון שירותים כדי לגרום למשפחות להרגיש בבית. במלון בריכה חיצונית מחוממת, מרכז כושר וספא. יש גם מועדון ילדים, המציע פעילויות ובידור לילדים. המלון מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה, לרבות מסעדת מזנון, מסעדה סינית ובר.

חדרים

Grand Hyatt Shanghai מציע מגוון סוגי חדרים שיתאימו לצרכים של משפחות. במלון חדרים סטנדרטיים, סוויטות וחדרי משפחה. חדרי המשפחה מצוידים בשתי מיטות זוגיות ויכולים להכיל עד ארבעה אנשים. כל החדרים מצוידים במיזוג אוויר, טלוויזיות בעלות מסך שטוח ואינטרנט אלחוטי חינם.

שירותים

Grand Hyatt Shanghai מציע מגוון שירותים כדי להפוך את שהות המשפחות למהנה יותר. המלון מציע שירות קונסיירז', שירותי כביסה ושירות חדרים 24 שעות ביממה. המלון מציע גם שירות הסעות מ/אל שדה התעופה.

מחיר

Grand Hyatt Shanghai הוא אופציה נהדרת למשפחות המחפשות שהות יוקרתית בשנחאי. המלון מציע מחירים תחרותיים והנחות למשפחות. המחירים מתחילים בסביבות 200$ ללילה לחדר סטנדרטי ויכולים להגיע עד 500$ ללילה לסוויטה.

שאלות ותשובות

ש: האם גרנד הייאט שנגחאי ידידותי לחיות מחמד?

ת: כן, Grand Hyatt Shanghai ידידותי לחיות מחמד. המלון מציע חדרים ומתקנים ידידותיים לחיות מחמד, כגון מיטות וקערות לחיות מחמד. יש גם שירות שמירת חיות מחמד זמין.

ש: האם Grand Hyatt Shanghai מציע שירותי טיפול בילדים?

ת: כן, Grand Hyatt Shanghai מציע שירותי טיפול בילדים. במלון יש מועדון ילדים, המציע פעילויות ובידור לילדים. המלון מציע גם שירות שמרטפות.

ש: האם Grand Hyatt Shanghai מציע הסעות משדה התעופה?

ת: כן, Grand Hyatt Shanghai מציע שירות הסעות מ/אל שדה התעופה. שירות ההסעות זמין 24 שעות ביממה.

סיכום

Grand Hyatt Shanghai הוא בחירה מצוינת למשפחות המחפשות שהות יוקרתית בשנחאי. המלון מציע מגוון שירותים, לרבות בריכה חיצונית מחוממת, מרכז כושר וספא. המלון מציע גם מגוון סוגי חדרים, מחדרי סטנדרט ועד חדרי משפחה. המלון מציע גם מגוון שירותים, כגון שירות קונסיירז', שירותי כביסה ושירות חדרים 24 שעות ביממה. המלון מציע גם תעריפים תחרותיים והנחות למשפחות. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן