how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלון מומלץ למשפחות מחוץ לאמסטרדם

מלון מומלץ למשפחות מחוץ לאמסטרדם

מלון מומלץ למשפחות מחוץ לאמסטרדם

מלון מומלץ למשפחות מחוץ לאמסטרדם

אמסטרדם היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר באירופה, ואין זה מפתיע מדוע. עם התרבות התוססת שלה, הארכיטקטורה המדהימה והאטרקציות האינסופיות שלה, זוהי עיר שבטוח תשמח את כולם. אבל אם אתם מחפשים אווירה רגועה וידידותית יותר למשפחה, אולי כדאי לכם לשקול להישאר מחוץ לעיר. כאן, נסקור את אחד המלונות הטובים ביותר למשפחות מחוץ לאמסטרדם.

מקום

המלון בו נדון נמצא בעיירה הארלם, במרחק נסיעה קצרה ברכבת מאמסטרדם. הארלם היא עיירה מקסימה עם שפע של אטרקציות, כולל ה-Grote Kerk ההיסטורי, מוזיאון פרנס האלס ומוזיאון טיילרס. זה גם ביתם של מספר פארקים וגנים, מה שהופך אותו למקום נהדר להירגע וליהנות בחוץ.

שירותים

המלון מציע מגוון שירותים כדי להפוך את שהייתכם לנוחה ככל האפשר. כל החדרים כוללים מיזוג אוויר, טלוויזיות בעלות מסך שטוח ואינטרנט אלחוטי חינם. במלון יש גם מסעדה, בר ומרכז כושר. למשפחות יש מגרש משחקים ובריכת ילדים.

פעילויות

המלון מציע מגוון פעילויות לאורחים בכל הגילאים. יש חדר משחקים עם מגוון משחקי לוח ומשחקי וידאו, כמו גם קולנוע. עבור אלה המעוניינים לחקור את האזור, המלון מציע השכרת אופניים וסיורים מודרכים. יש גם מרכז ספא ובריאות, המציע מגוון של טיפולים וטיפולים.

סיכום

אם אתם מחפשים מלון ידידותי למשפחות מחוץ לאמסטרדם, המלון בו דיברנו הוא אופציה מצוינת. עם מיקומו הנוח, השירותים הנוחים ומגוון הפעילויות שלו, זה בטוח ישמח את כולם. למידע נוסף, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה או ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן