how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלונות בניו יורק – מדריך למטייל

מלונות בניו יורק – מדריך למטייל

מלונות בניו יורק – מדריך למטייל

מלונות בניו יורק – מדריך למטייל

העיר ניו יורק היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם. עם קו הרקיע האייקוני, האטרקציות ברמה עולמית והתרבות התוססת, אין זה פלא מדוע כל כך הרבה אנשים נוהרים לעיר מדי שנה. אבל עם כל כך הרבה מלונות לבחירה, זה יכול להיות קשה להחליט היכן ללון. כדי לעזור לך, ריכזנו מדריך למלונות הטובים ביותר בניו יורק.

המלונות הטובים ביותר במרכז מנהטן

מידטאון מנהטן הוא לב ליבה של העיר, והוא ביתם של כמה מהמלונות האיקוניים ביותר בעולם. מוולדורף אסטוריה המפוארת ועד לפארק הייאט המודרני והמסוגנן, יש משהו לכל אחד במידטאון. בין אם אתם מחפשים שהות יוקרתית או אפשרות משתלמת יותר, תמצאו אותה כאן.

המלונות הטובים ביותר במנהטן התחתונה

מנהטן התחתונה היא המקום המושלם לשהות בו אם אתם מחפשים אווירה נינוחה יותר. ממלון סוהו גרנד האופנתי ועד למלון גריניץ' ההיסטורי והמקסים, יש משהו לכולם בחלק הזה של העיר. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או שהייה ידידותית למשפחות, תמצאו את זה כאן.

המלונות הטובים ביותר בברוקלין

ברוקלין הופכת במהירות לאחד המקומות הפופולריים ביותר ללינה בניו יורק. ממלון Wythe האופנתי והאופנתי ועד למלון 1 ברוקלין ברידג' היוקרתי, יש משהו לכולם ברובע הזה. בין אם אתם מחפשים שהות יוקרתית או אפשרות משתלמת יותר, תמצאו אותה כאן. לא משנה היכן תשהו בניו יורק, בטוח שתזכו לחוויה בלתי נשכחת. מקו הרקיע האייקוני ועד לתרבות התוססת, יש משהו לכל אחד בעיר המדהימה הזו. בין אם אתם מחפשים שהות יוקרתית או אפשרות משתלמת יותר, תמצאו אותה כאן. אז התחל לתכנן את הטיול שלך בניו יורק עוד היום וחקור את כל המלונות המדהימים שיש לעיר להציע. למידע נוסף על המלונות הטובים ביותר בניו יורק, בדוק את הסרטון הזה מיוטיוב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן