how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלונות זולים בפראג – היכן ללון בתקציב נמוך

מלונות זולים בפראג – היכן ללון בתקציב נמוך

מלונות זולים בפראג – היכן ללון בתקציב נמוך

היכרות עם פראג

פראג היא עיר של יופי ותרבות, עם היסטוריה עשירה ואווירה תוססת. זוהי בירת צ'כיה ואחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר באירופה. עם הארכיטקטורה המדהימה, הרחובות המרוצפים והגשרים הציוריים שלה, אין זה פלא מדוע כל כך הרבה אנשים נוהרים לפראג מדי שנה. אבל עם כל האטרקציות והפעילויות שיש לפראג להציע, יכול להיות קשה למצוא מקום לינה שלא ישבור את הכיס. לכן ריכזנו את המדריך הזה למלונות הזולים הטובים ביותר בפראג. בין אם אתם מחפשים אכסניה חסכונית או מלון מפואר, אנחנו דאגנו לכם.

מלונות התקציב הטובים ביותר בפראג

אם אתם מחפשים מלון זול בפראג, יש הרבה אפשרויות לבחירה. להלן כמה מהמלונות התקציביים הטובים ביותר בעיר.

הוסטל וואן פראג

Hostel One Prague היא אופציה מצוינת עבור מטיילים בתקציב נמוך. ממוקם בלב העיר, זה רק הליכה קצרה מכיכר העיר העתיקה ואטרקציות פופולריות אחרות. האכסניה מציעה מגוון חדרים, מחדרים פרטיים ועד מעונות, וכולם נקיים ונוחים. הצוות ידידותי ועוזר, והאכסניה מציעה גם אינטרנט אלחוטי חינם ומטבח מאובזר.

מלון U Zlateho Stromu

Hotel U Zlateho Stromu הוא אופציה מצוינת למי שמחפש מלון זול בפראג. ממוקם בלב העיר, זה רק הליכה קצרה מגשר קארל ואטרקציות פופולריות אחרות. המלון מציע מגוון חדרים, מחדרי יחיד ועד חדרי משפחה, וכולם נקיים ונוחים. הצוות ידידותי ועוזר, והמלון מציע גם אינטרנט אלחוטי חינם ומטבח מאובזר.

מלון יו פרינס

מלון יו פרינס הוא אופציה מצוינת למי שמחפש מלון זול בפראג. ממוקם בלב העיר, זה רק הליכה קצרה מכיכר העיר העתיקה ואטרקציות פופולריות אחרות. המלון מציע מגוון חדרים, מחדרי יחיד ועד חדרי משפחה, וכולם נקיים ונוחים. הצוות ידידותי ועוזר, והמלון מציע גם אינטרנט אלחוטי חינם ומטבח מאובזר.

מלונות היוקרה הטובים ביותר בפראג

אם אתם מחפשים מלון מפואר בפראג, יש הרבה אפשרויות לבחירה. הנה כמה ממלונות היוקרה הטובים ביותר בעיר.

מלון ארבע העונות פראג

מלון ארבע העונות פראג הוא מלון מפואר הממוקם בלב העיר. הוא נמצא במרחק הליכה קצר מגשר קארל ומאטרקציות פופולריות אחרות. המלון מציע מגוון חדרים, מחדרי יחיד ועד סוויטות משפחתיות, וכולם נקיים ונוחים. הצוות ידידותי ועוזר, והמלון מציע גם אינטרנט אלחוטי חינם ומטבח מאובזר.

מנדרינית מזרחית פראג

מלון מנדרין אוריינטל פראג הוא מלון מפואר הממוקם בלב העיר. הוא נמצא במרחק הליכה קצר מכיכר העיר העתיקה ומאטרקציות פופולריות אחרות. המלון מציע מגוון חדרים, מחדרי יחיד ועד סוויטות משפחתיות, וכולם נקיים ונוחים. הצוות ידידותי ועוזר, והמלון מציע גם אינטרנט אלחוטי חינם ומטבח מאובזר.

הילטון פראג העיר העתיקה

מלון הילטון פראג אולד טאון הוא מלון מפואר הממוקם בלב העיר. הוא נמצא במרחק הליכה קצר מגשר קארל ומאטרקציות פופולריות אחרות. המלון מציע מגוון חדרים, מחדרי יחיד ועד סוויטות משפחתיות, וכולם נקיים ונוחים. הצוות ידידותי ועוזר, והמלון מציע גם אינטרנט אלחוטי חינם ומטבח מאובזר.

סיכום

בין אם אתם מחפשים מלון בתקציב נמוך או מלון מפואר, בפראג יש משהו לכולם. עם הארכיטקטורה המדהימה, הרחובות המרוצפים והגשרים הציוריים שלה, אין זה פלא מדוע כל כך הרבה אנשים נוהרים לפראג מדי שנה. אז אם אתם מחפשים מלון זול בפראג, הקפידו לבדוק את המדריך שלנו לאירוח הכי ידידותי לתקציב ויוקרתי בבירת צ'כיה. למידע נוסף, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן