how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלונות מומלצים באיגואסו פולס

מלונות מומלצים באיגואסו פולס

מלונות מומלצים באיגואסו פולס

היכרות עם מפלי האיגואסו

מפלי איגואסו הם אחד מפלאי הטבע המרהיבים בעולם. המפלים, הממוקמים על גבול ארגנטינה וברזיל, מורכבים מ-275 מפלים בודדים המשתרעים על פני 2.7 קילומטרים. המפלים מוקפים ביער גשם שופע ומציעים נופים עוצרי נשימה. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או חופשה משפחתית ומלאת הרפתקאות, מפלי איגואסו הם היעד המושלם.

המלונות הטובים ביותר באיגואסו פולס

כשזה מגיע לבחירת מלון במפלי איגואסו, יש הרבה אפשרויות. הנה כמה מהמלונות הטובים ביותר באזור:

שרתון איגואסו ריזורט וספא

The Sheraton Iguazu Resort & Spa הוא מלון 5 כוכבים מפואר הממוקם בלב מפלי איגואסו. המלון מציע נופים מדהימים של המפלים, כמו גם מגוון שירותים כגון ספא, מרכז כושר ובריכה חיצונית. החדרים מרווחים ומודרניים, והמלון מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה.

Belmond Hotel das Cataratas

מלון בלמונד דאס קטאראטס הוא מלון 5 כוכבים הממוקם בתוך הפארק הלאומי איגואסו. המלון מציע נופים מדהימים של המפלים, כמו גם מגוון שירותים כגון ספא, מרכז כושר ובריכה חיצונית. החדרים מפנקים ומודרניים, והמלון מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה.

Hotel das Cataratas

Hotel das Cataratas הוא מלון 4 כוכבים הממוקם בתוך הפארק הלאומי איגואסו. המלון מציע נופים מדהימים של המפלים, כמו גם מגוון שירותים כגון ספא, מרכז כושר ובריכה חיצונית. החדרים נוחים ומודרניים, והמלון מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה.

מלון לה קנטרה איגואסו

מלון לה קנטרה איגואסו הוא מלון 3 כוכבים הממוקם בלב מפלי איגואסו. המלון מציע נופים מדהימים של המפלים, כמו גם מגוון שירותים כגון ספא, מרכז כושר ובריכה חיצונית. החדרים נוחים ומודרניים, והמלון מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה.

למה לצפות מכל מלון

כשזה מגיע לבחירת מלון במפלי איגואסו, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון. להלן כמה מהשירותים והתכונות שניתן לצפות מכל מלון:

  • ספא: כל המלונות במפלי איגואסו מציעים ספא, עם מגוון טיפולים ושירותים.
  • מרכז כושר: כל המלונות במפלי איגואסו מציעים מרכז כושר, עם מגוון ציוד וחוגים.
  • בריכה חיצונית: כל המלונות במפלי איגואסו מציעים בריכה חיצונית, עם נופים מדהימים של המפלים.
  • אפשרויות לסעודה: כל המלונות במפלי איגואסו מציעים מגוון אפשרויות לסעודה, ממזדמנים ועד אוכל משובח.
  • אביזרי החדר: כל המלונות במפלי איגואסו מציעים מגוון של שירותים בחדר, ממיטות נוחות ועד חדרי רחצה מודרניים.

סיכום

מפלי איגואסו הם אחד מפלאי הטבע המרהיבים בעולם. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או חופשה משפחתית ומלאת הרפתקאות, מפלי איגואסו הם היעד המושלם. כשזה מגיע לבחירת מלון במפלי איגואסו, יש הרבה אפשרויות. אתר הנופש והספא Sheraton Iguazu, Belmond Hotel das Cataratas, Hotel das Cataratas ומלון La Cantera Iguazu הם כולם אפשרויות מצוינות. כל מלון מציע מגוון שירותים ומאפיינים, החל מספא לבריכות חיצוניות ועד אפשרויות לסעודה. לא משנה באיזה מלון תבחרו, בטוח שתזכו לחוויה בלתי נשכחת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן