how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלונות מומלצים באילת 2018

מלונות מומלצים באילת 2018

מלונות מומלצים באילת 2018

מלונות מומלצים באילת 2018

אילת היא יעד תיירותי פופולרי בישראל, השוכן בקצה הדרומי של המדינה. עם האקלים החם שלה, החופים המדהימים וחיי הלילה התוססים, לא פלא שאילת היא יעד מועדף על מטיילים מכל העולם. בין אם אתם מחפשים אתר נופש יוקרתי על חוף הים, מלון בוטיק נעים או אופציה מוזלת, יש משהו לכל אחד באילת. לפניכם סקירה מקיפה של המלונות הטובים ביותר באילת לשנת 2018.

מלונות יוקרה

אם אתם מחפשים שהות יוקרתית באילת, ישנן מספר אפשרויות מהשורה הראשונה לבחירה. מלון רויאל ביץ' אילת הוא מלון חמישה כוכבים הממוקם על חוף הים ומציע נופים מדהימים של ים סוף. המלון כולל מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ומספר מסעדות. מלון ישרוטל רויאל ביץ' הוא אפשרות נוספת ברמת חמישה כוכבים, הממוקמת על חוף הים ומציעה מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ומספר מסעדות. מלון ישרוטל גנים הינו מלון בוטיק יוקרתי הממוקם בלב אילת ומציע מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ומספר מסעדות.

מלונות בטווח הביניים

אם אתם מחפשים מלון בינוני באילת, ישנן מספר אפשרויות נהדרות לבחירה. מלון לאונרדו קלאב הוא מלון ארבעה כוכבים הממוקם על חוף הים, ומציע נופים מדהימים של הים האדום. המלון כולל מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ומספר מסעדות. מלון ישרוטל ים סוף הוא אופציה נוספת בדרגת ארבעה כוכבים, הממוקמת על חוף הים ומציעה מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ומספר מסעדות. מלון ישרוטל אגמים הוא מלון בוטיק בינוני הממוקם בלב אילת ומציע מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ומספר מסעדות.

מלונות תקציב

אם אתם מחפשים אופציה חסכונית באילת, ישנן מספר אפשרויות נהדרות לבחירה. מלון לאונרדו פלאזה הוא מלון שלושה כוכבים הממוקם על חוף הים, ומציע נופים מדהימים של הים האדום. המלון כולל מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ומספר מסעדות. מלון ישרוטל לגונה הוא אופציה נוספת של שלושה כוכבים, הממוקמת על חוף הים ומציעה מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ומספר מסעדות. מלון ישרוטל ריביירה הינו מלון בוטיק חסכוני הממוקם בלב אילת ומציע מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ומספר מסעדות.

השוואה מהירה

מלון דירוג כוכבים מקום שירותים
רויאל ביץ' אילת 5 מול החוף ספא, מרכז כושר, מסעדות
מלון ישרוטל רויאל ביץ' 5 מול החוף ספא, מרכז כושר, מסעדות
מלון ישרוטל גנים 5 מרכז העיר ספא, מרכז כושר, מסעדות
מלון לאונרדו קלאב 4 מול החוף ספא, מרכז כושר, מסעדות
מלון ישרוטל ים סוף 4 מול החוף ספא, מרכז כושר, מסעדות
מלון ישרוטל אגמים 4 מרכז העיר ספא, מרכז כושר, מסעדות
מלון לאונרדו פלאזה 3 מול החוף ספא, מרכז כושר, מסעדות
מלון ישרוטל לגונה 3 מול החוף ספא, מרכז כושר, מסעדות
מלון ישרוטל ריביירה 3 מרכז העיר ספא, מרכז כושר, מסעדות

דעה אישית

בכל הנוגע לבחירת מלון באילת, יש הרבה אפשרויות נהדרות לבחירה. אני אישית מעדיף את אתרי הנופש המפוארים על חוף הים, מכיוון שהם מציעים נופים מדהימים של הים האדום ושלל שירותים. עם זאת, אם אתם מחפשים אפשרות ידידותית יותר לתקציב, יש כמה מלונות מעולים בטווח בינוני ובתקציב לבחירה. לא משנה מה התקציב או ההעדפות שלכם, באילת יש משהו לכל אחד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן