how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלונות מומלצים ליד מילאנו

מלונות מומלצים ליד מילאנו

מלונות מומלצים ליד מילאנו

המלונות הטובים ביותר ליד מילאנו

מילאנו היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר באיטליה. עם הארכיטקטורה המדהימה שלה, התרבות התוססת והקניות ברמה עולמית, אין זה פלא שכל כך הרבה אנשים נוהרים לעיר מדי שנה. אבל עם כל כך הרבה מלונות לבחירה, זה יכול להיות קשה להחליט איזה מהם מתאים לך. כדי לעזור לך, ריכזנו רשימה של המלונות הטובים ביותר ליד מילאנו.

מלון פרינסיפה די סבויה

מלון פרינסיפה די סבויה הוא אחד המלונות המפוארים ביותר במילאנו. ממוקם בלב העיר, המלון מציע נופים מדהימים של הדואומו והנוף העירוני שמסביב. המלון כולל מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ובריכת גג. החדרים מרווחים ונוחים, והצוות ידידותי וקשוב.

מלון מנזוני

מלון מנזוני הוא מלון מודרני ומסוגנן הממוקם בלב מילאנו. המלון כולל מגוון שירותים, לרבות מרכז כושר, ספא ובריכת גג. החדרים מרווחים ונוחים, והצוות ידידותי וקשוב. המלון ממוקם גם בנוחות ליד רבים מהאטרקציות של העיר, לרבות הדואומו וגלריה ויטוריו עמנואל השני.

מלון דה לה ויל

מלון דה לה ויל הוא מלון מפואר הממוקם בלב מילאנו. המלון כולל מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ובריכת גג. החדרים מרווחים ונוחים, והצוות ידידותי וקשוב. המלון ממוקם גם בנוחות ליד רבים מהאטרקציות של העיר, לרבות הדואומו וגלריה ויטוריו עמנואל השני.

מלון מילאנו סקאלה

מלון מילאנו סקאלה הוא מלון מודרני ומסוגנן הממוקם בלב מילאנו. המלון כולל מגוון שירותים, לרבות מרכז כושר, ספא ובריכת גג. החדרים מרווחים ונוחים, והצוות ידידותי וקשוב. המלון ממוקם גם בנוחות ליד רבים מהאטרקציות של העיר, לרבות הדואומו וגלריה ויטוריו עמנואל השני.

דברים לעשות ליד מילאנו

מילאנו היא עיר תוססת עם הרבה דברים לעשות ולראות. מהדואומו האייקוני ועד לגלריה ויטוריו עמנואל השני המפורסמת בעולם, יש משהו לכולם. הנה כמה מהאטרקציות המובילות ליד מילאנו:

דואומו די מילאנו

הדואומו די מילאנו הוא אחד מציוני הדרך האייקוניים ביותר בעיר. הקתדרלה הגותית המדהימה היא הגדולה ביותר באיטליה והיא ביתם של כמה מיצירות האמנות היפות בעולם. המבקרים יכולים לחקור את פנים הקתדרלה, להתרשם מהנופים עוצרי הנשימה מהגג, ולהתפעל מהפסלים והציורים המורכבים.

גלריה ויטוריו עמנואל השני

גלריה ויטוריו עמנואל השני הוא אחד ממרכזי הקניות המפורסמים ביותר בעולם. ממוקם בלב מילאנו, הקניון הוא ביתם של כמה מהחנויות והמסעדות היוקרתיות ביותר בעיר. המבקרים יכולים לעיין בבוטיקים המעצבים, לטעום מהמטבח הטעים ולהתפעל מהארכיטקטורה המדהימה.

טירת ספורצסקו

טירת ספורצסקו היא טירה מהממת מהמאה ה-15 הממוקמת בלב מילאנו. הטירה היא ביתם של מגוון מוזיאונים וגלריות לאמנות, כמו גם פארק יפהפה. המבקרים יכולים לחקור את פנים הטירה, להתרשם מהנוף עוצר הנשימה מהגג ולהתפעל מהארכיטקטורה המדהימה.

מחוז נאבילי

רובע נאבילי הוא אחד האזורים התוססים והתוססים ביותר במילאנו. הרובע הוא ביתם של מגוון מסעדות, ברים ובתי קפה, כמו גם כמה מחיי הלילה הטובים ביותר של העיר. המבקרים יכולים לחקור את הרחובות הצרים של הרובע, לטעום מהמטבח הטעים ולהתפעל מהארכיטקטורה המדהימה. בין אם אתם מחפשים מלון מפואר או אופציה תקציבית, יש הרבה מלונות מעולים ליד מילאנו. ממלון פרינסיפה די סאבויה האייקוני ועד מלון מילאנו סקאלה המודרני, יש משהו לכולם. ועם כל כך הרבה דברים לעשות ולראות בעיר, לעולם לא תשתעמם. אז למה אתה מחכה? הזמן את שהותך במילאנו עוד היום!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן