how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלונות מומלצים לשנה החדשה 2019 במוסקבה

מלונות מומלצים לשנה החדשה 2019 במוסקבה

. מלונות מומלצים לשנה החדשה 2019 במוסקבה

ראש השנה 2019 במוסקבה

מוסקבה היא מקום נהדר לבלות בו את השנה החדשה. העיר מלאת חיים ואנרגיה, והמקומיים תמיד מזדמנים לבילוי טוב. העיר היא גם ביתם של כמה מהארכיטקטורות היפות בעולם, מה שהופך אותה למקום נהדר לחקור ולהתרשם מהמראות. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או בילוי לילי פרוע, במוסקבה יש משהו לכולם.

היכן לשהות במוסקבה לשנה החדשה 2019

כשזה מגיע למציאת המקום המושלם לשהות בו במוסקבה לשנה החדשה 2019, יש הרבה אפשרויות. ממלונות יוקרה ועד אכסניות בתקציב נמוך, יש משהו לכל אחד. הנה כמה מהמקומות הטובים ביותר לשהות במוסקבה לשנה החדשה 2019.

מלונות יוקרה

אם אתם מחפשים שהות יוקרתית במוסקבה, יש הרבה אפשרויות. ה-Ritz-Carlton Moscow הוא אחד המלונות המפוארים ביותר בעיר, המציע נופים מדהימים של העיר ומגוון שירותים. מלון ארבע העונות מוסקבה הוא עוד אפשרות מצוינת, המציע שהות יוקרתית בלב העיר.

מלונות תקציב

אם אתם מחפשים אפשרות ידידותית יותר לתקציב, יש הרבה מלונות במוסקבה שמציעים תמורה נהדרת לכסף. מלון Ibis Moscow Paveletskaya הוא אופציה נהדרת, המציעה חדרים נוחים ומיקום נוח. מלון קוסמוס הוא עוד אפשרות מצוינת, המציע חדרים נוחים ומיקום נהדר.

אכסניות

אם אתם מחפשים אפשרות ידידותית יותר לתקציב, יש הרבה אכסניות במוסקבה שמציעות תמורה מצוינת לכסף. The Hostel Like Home היא אופציה נהדרת, המציעה חדרים נוחים ומיקום נוח. הוסטל Na Sadovoy היא עוד אפשרות מצוינת, המציעה חדרים נוחים ומיקום נהדר.

השוואה מהירה

מלון מחיר שירותים
ריץ-קרלטון מוסקבה $$$ שירותים יוקרתיים, נוף מדהים
מלון ארבע העונות מוסקבה $$$ שירותים יוקרתיים, מיקום מעולה
Ibis Moscow Paveletskaya $$ חדרים נוחים, מיקום נוח
מלון קוסמוס $$ חדרים נוחים, מיקום מעולה
הוסטל כמו בית $ חדרים נוחים, מיקום נוח
הוסטל Na Sadovoy $ חדרים נוחים, מיקום מעולה

דברים לעשות במוסקבה לשנה החדשה 2019

מוסקבה היא מקום נהדר לבלות בו את השנה החדשה, ויש הרבה דברים לעשות. מחקור את ציוני הדרך האייקוניים של העיר ועד השתתפות באחת ממסיבות הסילבסטר הרבות, יש משהו לכולם. הנה כמה מהדברים הטובים ביותר לעשות במוסקבה לשנה החדשה 2019.

חקור את העיר

מוסקבה היא ביתם של כמה מנקודות הציון האייקוניות ביותר בעולם, ולחקור את העיר היא דרך מצוינת לבלות את השנה החדשה. מהכיכר האדומה האיקונית ועד לקתדרלת סנט בזיל האיקונית, יש הרבה מה לראות ולעשות.

השתתף במסיבת ראש השנה

מוסקבה ידועה בחיי הלילה הפראיים והתוססים שלה, והשתתפות במסיבת ראש השנה היא דרך מצוינת לחגוג את השנה החדשה. מברים על הגג ועד למועדונים תת-קרקעיים, יש משהו לכולם.

בקר בקרמלין

הקרמלין הוא אחד מציוני הדרך האיקוניים ביותר בעולם, והביקור בו הוא דרך מצוינת לבלות את השנה החדשה. החל מחקירה בשטח ועד להסתכלות על הארכיטקטורה המדהימה, יש הרבה מה לראות ולעשות.

צא להחלקה על הקרח

החלקה על הקרח היא דרך מצוינת לבלות את השנה החדשה, ויש הרבה מקומות להחלקה על הקרח במוסקבה. ממגרשי החלקה חיצוניים ועד לזירות פנימיות, יש משהו לכל אחד.

סיכום

מוסקבה היא מקום נהדר לבלות בו את השנה החדשה, ויש הרבה מלונות, פעילויות ואטרקציות לחקור. בין אם אתם מחפשים שהות יוקרתית או אופציה ידידותית לתקציב, יש משהו לכל אחד. אז אם אתם מחפשים מקום נהדר לבלות בו את השנה החדשה, מוסקבה היא היעד המושלם. למידע נוסף על ראש השנה 2019 במוסקבה, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן