how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלונות משפחה באתונה: נמל תעופה מומלץ ועוד

מלונות משפחה באתונה: נמל תעופה מומלץ ועוד

מלונות משפחה באתונה: נמל תעופה מומלץ ועוד

מלונות משפחתיים באתונה

אתונה היא יעד מצוין לחופשה משפחתית. עם ההיסטוריה העשירה שלה, הארכיטקטורה המדהימה והחופים היפים שלה, יש משהו לכולם. אבל כשזה מגיע למציאת המקום המושלם לשהות בו, זה יכול להיות קצת מכריע. לכן ריכזנו את המדריך הזה למלונות המשפחתיים הטובים ביותר באתונה. המלון הראשון שאנו ממליצים עליו הוא אקרופוליס Divani Palace. מלון זה ממוקם בלב אתונה ומציע נופים מדהימים של האקרופוליס והפרתנון. יש בו גם בריכה וספא נהדרים, כמו גם מגוון מסעדות וברים. החדרים מרווחים ונוחים, והצוות ידידותי ועוזר. המלון השני שאנו ממליצים עליו הוא מלון Athens Gate. מלון זה ממוקם ליד האקרופוליס ומציע נופים נהדרים של העיר. יש בו גם בריכה וספא נהדרים, כמו גם מגוון מסעדות וברים. החדרים נוחים והצוות ידידותי ועוזר. המלון השלישי שאנו ממליצים עליו הוא מלון Athens Marriott. מלון זה ממוקם בלב העיר ומציע נופים מדהימים של האקרופוליס והפרתנון. יש בו גם בריכה וספא נהדרים, כמו גם מגוון מסעדות וברים. החדרים מרווחים ונוחים, והצוות ידידותי ועוזר. המלון הרביעי שאנו ממליצים עליו הוא מלון Athens Ledra. מלון זה ממוקם ליד האקרופוליס ומציע נופים נהדרים של העיר. יש בו גם בריכה וספא נהדרים, כמו גם מגוון מסעדות וברים. החדרים נוחים והצוות ידידותי ועוזר.

שדה תעופה מומלץ

כאשר מתכננים חופשה משפחתית לאתונה, הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון הוא שדה התעופה. שדה התעופה הקרוב ביותר לאתונה הוא נמל התעופה הבינלאומי של אתונה (AIA). שדה התעופה הזה ממוקם ממש מחוץ לעיר ומציע טיסות ליעדים רבים ברחבי העולם. הוא גם מקושר היטב לעיר באמצעות תחבורה ציבורית, מה שמקל על ההגעה אל העיר וממנה.

הסעות משדה התעופה

לאחר הגעתכם לשדה התעופה, ישנן מספר אפשרויות להגיע למלון שלכם. האפשרות הנוחה ביותר היא לקחת מונית. מוניות זמינות בשדה התעופה ויכולות לקחת אותך ישירות למלון שלך. עלות מונית משדה התעופה למרכז העיר היא בדרך כלל בסביבות 30-40 אירו. אפשרות נוספת היא לנסוע במטרו. המטרו הוא דרך מצוינת להתנייד בעיר ובמחיר סביר מאוד. עלות כרטיס מטרו משדה התעופה למרכז העיר היא בדרך כלל בסביבות 10 אירו.

דברים לעשות באתונה

אתונה היא יעד מצוין לחופשה משפחתית. יש המון דברים לעשות ולראות בעיר, החל מחקור ההריסות העתיקות ועד ביקור במוזיאונים ובגלריות הרבות. הנה כמה מהדברים המובילים לעשות באתונה:

  • בקר באקרופוליס ובפרתנון
  • חקור את ההריסות העתיקות של האגורה
  • בקר במוזיאון הארכיאולוגי הלאומי
  • טיילו בשכונת פלאקה
  • בקר במקדש זאוס
  • חקור את הגן הלאומי
  • בקר במוזיאון בנאקי
  • צאו לשיט בסירה לאי אגינה
  • בקר באגורה העתיקה של אתונה
  • חקור את שוק הפשפשים מונסטיראקי
  • בקרו במוזיאון האקרופוליס

דעה אישית

אתונה היא יעד מצוין לחופשה משפחתית. יש בו משהו לכולם, מחורבות עתיקות ועד אטרקציות מודרניות. העיר מקושרת היטב לשדה התעופה, מה שמקל על ההגעה אל העיר וממנה. ועם הרבה מלונות ידידותיים למשפחות, זה המקום המושלם לשהות בו. אז אם אתם מחפשים יעד לחופשה משפחתית, אתונה היא הבחירה המושלמת. למידע נוסף על אתונה, עיין בסרטון YouTube זה !

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן