how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלונות משפחתיים מומלצים בלונדון

מלונות משפחתיים מומלצים בלונדון

מלונות משפחתיים מומלצים בלונדון

גלה את מלונות המשפחה הטובים ביותר בלונדון

לונדון היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים בעולם, ואין זה מפתיע שזה גם מקום נהדר למשפחות לבקר בו. עם מגוון של אטרקציות, פעילויות ושירותים, יש הרבה מלונות ידידותיים למשפחות בלונדון לבחירה. בין אם אתם מחפשים שהות יוקרתית או אופציה ידידותית לתקציב, יש משהו לכל אחד. הנה כמה מהמלונות המשפחתיים הטובים ביותר בלונדון.

הריץ לונדון

ריץ לונדון הוא אחד המלונות האייקוניים ביותר בעיר, והוא גם בחירה מצוינת למשפחות. המלון מציע מגוון שירותים ידידותיים למשפחות, לרבות שירות בייביסיטר, חדר משחקים לילדים ומגוון פעילויות לילדים. במלון יש גם מגוון מסעדות וברים, כמו גם ספא ומרכז כושר.

הסבויה

The Savoy הוא עוד מלון מפואר בלונדון, והוא בחירה מצוינת למשפחות. המלון מציע מגוון שירותים ידידותיים למשפחות, לרבות שירות בייביסיטר, חדר משחקים לילדים ומגוון פעילויות לילדים. במלון יש גם מגוון מסעדות וברים, כמו גם ספא ומרכז כושר.

גשר פארק פלאזה ווסטמינסטר בלונדון

פארק פלאזה ווסטמינסטר ברידג' לונדון הוא בחירה מצוינת עבור משפחות המחפשות שהות יוקרתית. המלון מציע מגוון שירותים ידידותיים למשפחות, לרבות שירות בייביסיטר, חדר משחקים לילדים ומגוון פעילויות לילדים. במלון יש גם מגוון מסעדות וברים, כמו גם ספא ומרכז כושר.

לנגהם לונדון

מלון לאנגהם לונדון הוא בחירה מצוינת עבור משפחות המחפשות שהות יוקרתית. המלון מציע מגוון שירותים ידידותיים למשפחות, לרבות שירות בייביסיטר, חדר משחקים לילדים ומגוון פעילויות לילדים. במלון יש גם מגוון מסעדות וברים, כמו גם ספא ומרכז כושר.

מלון קורינתיה לונדון

Corinthia Hotel London הוא בחירה מצוינת עבור משפחות המחפשות שהות יוקרתית. המלון מציע מגוון שירותים ידידותיים למשפחות, לרבות שירות בייביסיטר, חדר משחקים לילדים ומגוון פעילויות לילדים. במלון יש גם מגוון מסעדות וברים, כמו גם ספא ומרכז כושר.

ה-Montcalm London Marble Arch

Montcalm London Marble Arch הוא בחירה מצוינת עבור משפחות המחפשות שהות יוקרתית. המלון מציע מגוון שירותים ידידותיים למשפחות, לרבות שירות בייביסיטר, חדר משחקים לילדים ומגוון פעילויות לילדים. במלון יש גם מגוון מסעדות וברים, כמו גם ספא ומרכז כושר.

The Grosvenor House, מלון JW Marriott

The Grosvenor House, A JW Marriott Hotel הוא בחירה מצוינת עבור משפחות המחפשות שהות יוקרתית. המלון מציע מגוון שירותים ידידותיים למשפחות, לרבות שירות בייביסיטר, חדר משחקים לילדים ומגוון פעילויות לילדים. במלון יש גם מגוון מסעדות וברים, כמו גם ספא ומרכז כושר.

מלון רויאל Horseguards

מלון Royal Horseguards הוא בחירה מצוינת עבור משפחות המחפשות שהות יוקרתית. המלון מציע מגוון שירותים ידידותיים למשפחות, לרבות שירות בייביסיטר, חדר משחקים לילדים ומגוון פעילויות לילדים. במלון יש גם מגוון מסעדות וברים, כמו גם ספא ומרכז כושר. לא משנה באיזה מלון תבחרו, בטוח שתהיה לכם שהייה נהדרת בלונדון. עם מגוון של מתקנים ופעילויות ידידותיים למשפחות, יש משהו לכל אחד. לכן, אם אתם מחפשים מלון משפחתי נהדר בלונדון, בטוח תמצאו אחד שמתאים לצרכים שלכם. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן