how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלונות קראבי: המקומות הטובים ביותר ללינה בתאילנד

מלונות קראבי: המקומות הטובים ביותר ללינה בתאילנד

מלונות קראבי: המקומות הטובים ביותר ללינה בתאילנד

מלונות קראבי: המקומות הטובים ביותר ללינה בתאילנד

קראבי היא יעד יפהפה בתאילנד, עם חופים מדהימים, ג'ונגלים שופעים ושפע של פעילויות ליהנות. בין אם אתם מחפשים אתר נופש יוקרתי או אפשרות ידידותית לתקציב, יש הרבה מלונות נהדרים בקראבי לבחירה. הנה כמה מהמקומות הטובים ביותר לשהות בקראבי.

אתרי נופש יוקרתיים בקראבי

אם אתם מחפשים שהות יוקרתית בקראבי, יש הרבה אפשרויות נהדרות. The Centara Grand Beach Resort & Villas הוא אתר נופש מדהים בדירוג 5 כוכבים הממוקם על החוף. אתר הנופש כולל בריכה חיצונית גדולה, ספא ומרכז כושר. החדרים מרווחים ומודרניים, עם מרפסות המשקיפות על האוקיינוס. The Rayavadee הוא עוד אתר נופש יוקרתי נהדר בקראבי. אתר נופש בדירוג 5 כוכבים זה ממוקם על חוף מבודד וכולל וילות פרטיות עם בריכות פרטיות. באתר הנופש יש גם ספא, מרכז כושר ומספר מסעדות.

מלונות בתקציב נמוך בקראבי

קראבי היא גם ביתם של שפע של מלונות בתקציב נמוך. אתר הנופש קראבי טיפה הוא אופציה נהדרת עבור אלו המחפשים שהייה במחיר סביר יותר. אתר הנופש ממוקם על החוף וכולל בריכה חיצונית גדולה, ספא ומרכז כושר. החדרים נוחים ומודרניים, והצוות ידידותי ועוזר. אתר הנופש קראבי לה פלאיה הוא עוד אפשרות נהדרת וידידותית לתקציב. אתר נופש בדירוג 3 כוכבים זה ממוקם על החוף וכולל בריכה חיצונית גדולה, ספא ומרכז כושר. החדרים נוחים ומודרניים, והצוות ידידותי ועוזר.

מלונות ידידותיים למשפחות בקראבי

קראבי היא יעד נהדר למשפחות. מלון Centara Grand Beach Resort & Villas הוא אופציה נהדרת למשפחות, עם חדרים מרווחים ושפע של פעילויות לילדים. אתר הנופש כולל גם מועדון ילדים, מגרש משחקים ושירותי שמרטפות. אתר הנופש קראבי לה פלאיה הוא עוד אפשרות נהדרת ידידותית למשפחות. אתר הנופש כולל בריכה חיצונית גדולה, ספא ומרכז כושר. החדרים נוחים ומודרניים, והצוות ידידותי ועוזר. באתר הנופש יש גם מועדון ילדים ומגרש משחקים.

דברים לעשות בקראבי

קראבי היא יעד מצוין למי שמחפש הרפתקאות. הנה כמה מהדברים הטובים ביותר לעשות בקראבי:

  • חקור את החופים המדהימים של קראבי
  • צאו לדלג על איים ולחקור את האיים הסמוכים
  • צאו לשיט קיאקים או שייט בקאנו במנגרובים
  • צאו לטיפוס סלעים בחוף רייליי
  • בקר במקדש מערת הנמר
  • צאו לצלילה או לשנורקלינג בים אנדמן
  • צאו לטרק בג'ונגל בפארק הלאומי קאו פאנום בנצ'ה
  • צאו לסיור בסירה באיים הסמוכים
  • בקרו בבריכת האזמרגד ובמעיינות החמים
  • צאו לקניות בשווקים המקומיים

קראבי היא יעד יפהפה בתאילנד, עם שפע של מלונות מעולים לבחירה. בין אם אתם מחפשים אתר נופש יוקרתי או אפשרות ידידותית לתקציב, יש הרבה מקומות לינה בקראבי. יש גם שפע של פעילויות ליהנות, מחקור החופים המדהימים ועד יציאה לטרק בג'ונגל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן