how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » מתי כדאי לעשות בדיקת הריון לאחר ההזרעה?

מתי כדאי לעשות בדיקת הריון לאחר ההזרעה?

2023-06-17 00:36:00+02:00

מהי הזרעה?

הזרעה היא טיפול פוריות הכולל הנחת זרע ישירות לרחם האישה. זה נעשה כדי להגדיל את סיכויי ההתעברות. הזרעה יכולה להיעשות עם זרע של בן זוג או זרע תורם. הוא משמש לעתים קרובות במקרים של אי פוריות, כאשר לבן זוגה של אישה יש ספירת זרע נמוכה, או כאשר רווקה או זוג חד מיני מעוניינים להיכנס להריון.

מתי כדאי לעשות בדיקת הריון לאחר ההזרעה?

העיתוי מתי לבצע בדיקת הריון לאחר ההזרעה תלוי בסוג ההזרעה שנעשתה. להזרעה תוך רחמית (IUI), מומלץ להמתין לפחות שבועיים לאחר ההליך לפני ביצוע בדיקת הריון. הסיבה לכך היא שלוקח זמן עד לזרע לעבור דרך הרחם והחצוצרות ולהפרות את הביצית. להזרעה תוך צווארית (ICI), מומלץ להמתין לפחות שלושה שבועות לפני ביצוע בדיקת הריון. הסיבה לכך היא שהזרע צריך לנסוע רחוק יותר כדי להגיע לביצית.

למה לצפות מהתוצאות

אם בדיקת ההריון חיובית, חשוב לפנות לרופא להמשך בדיקות. הסיבה לכך היא שתוצאה חיובית לא תמיד אומרת שההזרעה הצליחה. אפשר לקבל תוצאה חיובית כוזבת עקב מספר גורמים, כולל הריון כימי או הריון חוץ רחמי. אם בדיקת ההריון שלילית, חשוב לעקוב אחר רופא כדי לדון בשלבים הבאים. ייתכן שההזרעה לא הצליחה וייתכן שיהיה צורך בטיפולי פוריות אחרים.

הזרעה היא טיפול פוריות שיכול לעזור להגדיל את סיכויי ההתעברות. חשוב לדעת מתי לבצע בדיקת הריון לאחר ההזרעה ולמה לצפות מהתוצאות. אם יש לך שאלות או חששות, עדיף לדבר עם רופא. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן