how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » נאושימה: מלון מומלץ

נאושימה: מלון מומלץ

. נאושימה: מלון מומלץ

נאושימה: מלון מומלץ

נאושימה הוא אי קטן הממוקם בים הפנימי של סטו של יפן. הוא ידוע בחופים היפים שלו, בנופים המדהימים ובמתקני האמנות הייחודיים שלו. זה גם ביתם של כמה מהמלונות הטובים ביותר בארץ. אם אתם מחפשים מקום לינה בזמן ביקור בנאשימה, הנה מלון מומלץ שכדאי לכם לשקול.

מקום

המלון ממוקם בלב נאושימה, במרחק דקות ספורות בלבד מחוף הים. הוא גם קרוב למסוף המעבורת, מה שמקל על ההגעה אל האי וממנו. המלון מוקף בצמחייה עבותה ומציע נופים מדהימים של הים הפנימי של סטו.

שירותים

המלון מציע מגוון שירותים כדי להפוך את שהייתכם לנוחה ומהנה. ישנה מסעדה באתר, כמו גם בר וטרקלין. במלון יש גם ספא, מרכז כושר ובריכה חיצונית. בנוסף, המלון מציע אינטרנט אלחוטי חינם וארוחת בוקר חינם.

חדרים

המלון מציע מגוון חדרים לבחירה. החדרים הסטנדרטיים נוחים ומרווחים, עם מתקנים מודרניים. חדרי הדלוקס אפילו יותר מפוארים, עם מרפסות פרטיות ונוף מדהים לים. המלון מציע גם סוויטות, המושלמות למשפחות או לקבוצות.

השוואה מהירה

מלון מקום שירותים חדרים
נאושימה לב נאושימה, קרוב לחוף ומסוף מעבורות מסעדה, בר, טרקלין, ספא, מרכז כושר, בריכה חיצונית, אינטרנט אלחוטי חינם, ארוחת בוקר חינם סטנדרט, דלוקס, סוויטות

סיכום

נאושימה הוא אי יפהפה עם הרבה מה להציע. אם אתם מחפשים מקום לשהות בו בזמן הביקור, המלון המומלץ הוא אופציה מצוינת. הוא ממוקם בנוחות, מציע מגוון שירותים, וכולל חדרים נוחים ומפנקים. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או חופשה משפחתית, מלון זה בטוח יהפוך את שהותכם בנאושימה לבלתי נשכחת. למידע נוסף על המלון, אתה יכול לבקר בדף היוטיוב שלהם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן