how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » קפריסין – מלון מומלץ למשפחות עם ילדים

קפריסין – מלון מומלץ למשפחות עם ילדים

קפריסין – מלון מומלץ למשפחות עם ילדים

קפריסין – מלון מומלץ למשפחות עם ילדים

קפריסין היא יעד מצוין למשפחות עם ילדים. זהו אי יפהפה עם שפע של פעילויות ואטרקציות כדי לבדר את כל המשפחה. מהחופים המדהימים ועד להריסות העתיקות, יש משהו לכל אחד. בנוסף, האקלים הים תיכוני החם הופך אותו למקום נהדר לבקר בו כל השנה. כאשר מתכננים חופשה משפחתית לקפריסין, אחת ההחלטות החשובות ביותר היא היכן ללון. יש הרבה מלונות ואתרי נופש נהדרים לבחירה, אבל אחד הטובים ביותר הוא מלון Anassa. ממוקם בכפר הציורי לאצ'י, מלון Anassa הוא אתר נופש יוקרתי ברמת חמישה כוכבים עם שפע של שירותים ופעילויות לכל המשפחה.

מקומות לינה

מלון Anassa מציע מגוון מקומות לינה שיתאימו לצרכיה של כל משפחה. יש סוויטות משפחתיות מרווחות עם שני חדרי שינה, שני חדרי רחצה ואזור מגורים. הסוויטות מצוידות בכל המתקנים המודרניים, לרבות מיזוג אוויר, טלוויזיות בעלות מסך שטוח ואינטרנט אלחוטי. למשפחות המחפשות חוויה יוקרתית יותר, מלון Anassa מציע גם וילות עם בריכות פרטיות. הווילות מושלמות למשפחות או קבוצות גדולות יותר, שכן הן יכולות להכיל עד שמונה אנשים.

פעילויות

מלון אנאסה מציע שפע של פעילויות למשפחות עם ילדים. באתר הנופש שתי בריכות חיצוניות, בריכת ילדים ומגרש משחקים. יש גם מועדון ילדים, המציע מגוון פעילויות כגון אומנות ואומנות, ספורט ומשחקים. במלון Anassa יש גם ספא, המציע מגוון טיפולים למבוגרים ולילדים. יש גם מרכז כושר, מגרשי טניס ומגוון ספורט מים.

אוכל

במלון Anassa יש מספר מסעדות וברים לבחירה. המסעדה הראשית מגישה מגוון של מאכלים בינלאומיים, בעוד שהבר לצד הבריכה מגיש כיבוד קל ומשקאות. באתר הנופש יש גם פיצריה וג'לטריה.

טיפים לחופשה משפחתית נהדרת בקפריסין

הנה כמה טיפים להפקת המרב מהחופשה המשפחתית שלך בקפריסין:

  • בקרו בחופים – בקפריסין יש כמה מהחופים היפים בים התיכון. בלו יום על החוף וטבלו במים הצלולים.
  • חקור את ההריסות – קפריסין היא ביתם של כמה מהחורבות העתיקות בעולם. צאו לטיול יום כדי לחקור את ההריסות העתיקות וללמוד על ההיסטוריה של האי.
  • צאו לסיור בסירה – צאו לסיור בסירה באי וחקרו את קו החוף. אתה יכול גם לצאת לטיול דיג או שייט בשקיעה.
  • בקרו בכפרים – קפריסין היא ביתם של כפרים מקסימים רבים. לבלות יום בחקר הכפרים ולטעום את המטבח המקומי.
  • צאו לטיול – בקפריסין יש כמה מסלולי הליכה יפים. צאו לטיול וחקור את הנוף המדהים של האי.

חופשה משפחתית בקפריסין בוודאי תהיה חוויה בלתי נשכחת. עם החופים המדהימים, ההריסות העתיקות והכפרים המקסימים שלה, יש משהו לכל אחד. בנוסף, מלון Anassa הוא המקום המושלם לשהות בו לחופשה משפחתית יוקרתית ומרגיעה. אז למה שלא תתכנן את החופשה המשפחתית הבאה שלך בקפריסין? למידע נוסף על קפריסין ומלון Anassa, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן