how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » איזה מלון מומלץ במיאמי ביץ'?

איזה מלון מומלץ במיאמי ביץ'?

איזה מלון מומלץ במיאמי ביץ'?

היכרות עם מיאמי ביץ'

מיאמי ביץ' היא עיר נופש על חוף הים במחוז מיאמי-דייד, פלורידה, ארצות הברית. היא התאגדה ב-26 במרץ 1915. העירייה ממוקמת על איי מחסום טבעיים ומעשה ידי אדם בין האוקיינוס האטלנטי ומפרץ ביסקיין, שהאחרון מפריד בין החוף למיאמי. שכונת סאות' ביץ', הכוללת את ה-2.5 מיילים הרבועים הדרומיים ביותר (6.5 קמ"ר) של מיאמי ביץ', יחד עם מרכז העיר מיאמי והנמל של מיאמי, יוצרים ביחד את המרכז המסחרי של דרום פלורידה. מיאמי ביץ' היה אחד החופים הבולטים באמריקה אתרי נופש מאז תחילת המאה ה-20. בשנת 1979, רובע הארט דקו ההיסטורי של מיאמי ביץ' נרשם ברשימה הלאומית של מקומות היסטוריים. רובע הארט דקו הוא האוסף הגדול ביותר של אדריכלות ארט דקו בעולם וכולל מאות בתי מלון, דירות ומבנים אחרים שהוקמו בין השנים 1923 ו-1943.

המלונות הטובים ביותר במיאמי ביץ'

כשזה מגיע לבחירת מלון במיאמי ביץ', יש הרבה אפשרויות לבחירה. מאתרי נופש יוקרתיים ועד מלונות בתקציב נמוך, יש משהו לכולם. הנה כמה מהמלונות הטובים ביותר במיאמי ביץ':

הסטאי

The Setai הוא מלון 5 כוכבים מפואר הממוקם בלב מיאמי ביץ'. הוא כולל שלוש בריכות עם שפת אינסוף, ספא וחוף פרטי. המלון מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה, לרבות סושי בר ומסעדת סטייקים. הסטאי הוא המקום המושלם לשהייה יוקרתית ומרגיעה במיאמי ביץ'.

החוף הדרומי של ריץ-קרלטון

מלון ריץ-קרלטון סאות' ביץ' הוא מלון 5 כוכבים מפואר הממוקם על חוף הים. הוא כולל ספא, מרכז כושר ומגוון אפשרויות לסעודה. המלון מציע גם מגוון פעילויות, כגון שיעורי יוגה וכדורעף חופים. ריץ-קרלטון סאות' ביץ' הוא המקום המושלם לשהייה יוקרתית ומרגיעה במיאמי ביץ'.

מלון לווס מיאמי ביץ'

מלון לווס מיאמי ביץ' הוא מלון 4 כוכבים הממוקם על חוף הים. הוא כולל ספא, מרכז כושר ומגוון אפשרויות לסעודה. המלון מציע גם מגוון פעילויות, כגון קיאקים וגלישה בסטנד-אפ. מלון Loews Miami Beach הוא המקום המושלם לשהייה מרגיעה ומהנה במיאמי ביץ'.

המלון המומלץ במיאמי ביץ'

המלון המומלץ במיאמי ביץ' הוא The Setai. מלון 5 כוכבים מפואר זה ממוקם בלב מיאמי ביץ' וכולל שלוש בריכות עם שפת אינסוף, ספא וחוף פרטי. המלון מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה, לרבות סושי בר ומסעדת סטייקים. הסטאי הוא המקום המושלם לשהייה יוקרתית ומרגיעה במיאמי ביץ'.

סיכום

מיאמי ביץ' היא עיר נופש על חוף הים במחוז מיאמי-דייד, פלורידה, ארצות הברית. הוא ביתם של מגוון בתי מלון, מאתרי נופש יוקרתיים ועד מלונות בתקציב נמוך. המלון המומלץ במיאמי ביץ' הוא The Setai. מלון 5 כוכבים מפואר זה ממוקם בלב מיאמי ביץ' וכולל שלוש בריכות עם שפת אינסוף, ספא וחוף פרטי. למידע נוסף על מיאמי ביץ', מצא מידע נוסף בוויקיפדיה או צפה בסרטונים ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן