how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלונות מומלצים במיאמי ביץ'

מלונות מומלצים במיאמי ביץ'

מלונות מומלצים במיאמי ביץ'

מלונות מומלצים במיאמי ביץ'

מיאמי ביץ' הוא יעד פופולרי למטיילים המחפשים חופשה מהנה ומרגשת. עם החופים היפים, חיי הלילה התוססים והפעילויות האינסופיות שלה, אין זה פלא מדוע כל כך הרבה אנשים נוהרים לעיר הזו. בין אם אתם מחפשים שהות יוקרתית או אופציה ידידותית לתקציב, יש שפע של מלונות מעולים לבחירה. הנה כמה מהמלונות הטובים ביותר במיאמי ביץ' לחופשה הבאה שלך.

הסטאי

The Setai הוא מלון מפואר הממוקם בלב מיאמי ביץ'. מלון חמישה כוכבים זה מציע נופים מדהימים של האוקיינוס, כמו גם מגוון שירותים כגון ספא, מרכז כושר ושתי בריכות חיצוניות. ה-Setai מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה, לרבות סושי בר ומסעדת סטייקים. עם חדרי האירוח והמתקנים המפוארים שלו, The Setai הוא הבחירה המושלמת לשהייה יוקרתית במיאמי ביץ'.

הדלאנו

דלאנו הוא מלון אופנתי ומודרני הממוקם בלב סאות' ביץ'. מלון זה מציע מגוון שירותים, לרבות בריכה על הגג, ספא ומרכז כושר. דלאנו מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה, לרבות סושי בר ומסעדת סטייקים. עם העיצוב המודרני והמתקנים היוקרתיים שלו, The Delano הוא הבחירה המושלמת לשהייה אופנתית ומסוגננת במיאמי ביץ'.

החוף הדרומי של ריץ-קרלטון

מלון ריץ-קרלטון סאות' ביץ' הוא מלון מפואר הממוקם בלב סאות' ביץ'. מלון חמישה כוכבים זה מציע נופים מדהימים של האוקיינוס, כמו גם מגוון שירותים כגון ספא, מרכז כושר ושתי בריכות חיצוניות. מלון ריץ-קרלטון מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה, לרבות סושי בר ומסעדת סטייקים. עם חדרי האירוח והמתקנים המפוארים שלו, ריץ-קרלטון סאות' ביץ' הוא הבחירה המושלמת לשהייה יוקרתית במיאמי ביץ'.

פונטנבלו

פונטנבלו הוא מלון מפואר הממוקם בלב מיאמי ביץ'. מלון חמישה כוכבים זה מציע נופים מדהימים של האוקיינוס, כמו גם מגוון שירותים כגון ספא, מרכז כושר ושתי בריכות חיצוניות. פונטנבלו מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה, לרבות סושי בר ומסעדת סטייקים. עם חדרי האירוח והמתקנים המפוארים שלו, פונטנבלו הוא הבחירה המושלמת לשהייה יוקרתית במיאמי ביץ'.

מלון לווס מיאמי ביץ'

מלון לווס מיאמי ביץ' הוא מלון מפואר הממוקם בלב סאות' ביץ'. מלון חמישה כוכבים זה מציע נופים מדהימים של האוקיינוס, כמו גם מגוון שירותים כגון ספא, מרכז כושר ושתי בריכות חיצוניות. מסעדת Loews מציעה גם מגוון אפשרויות לסעודה, לרבות סושי בר ומסעדת סטייקים. עם חדרי האירוח והמתקנים המפוארים שלו, מלון לווס מיאמי ביץ' הוא הבחירה המושלמת לשהייה יוקרתית במיאמי ביץ'.

לא משנה איזה סוג של מלון אתם מחפשים, יש הרבה אפשרויות נהדרות במיאמי ביץ'. ממלונות חמישה כוכבים מפוארים ועד אפשרויות ידידותיות לתקציב, יש משהו לכל אחד. הנה כמה מהמלונות הטובים ביותר במיאמי ביץ' לחופשה הבאה שלך:

  • הסטאי
  • הדלאנו
  • החוף הדרומי של ריץ-קרלטון
  • פונטנבלו
  • מלון לווס מיאמי ביץ'

לא משנה איזה סוג של מלון אתם מחפשים, יש משהו לכל אחד במיאמי ביץ'. בין אם אתם מחפשים שהות יוקרתית או אופציה ידידותית לתקציב, יש שפע של מלונות מעולים לבחירה. עם החופים היפים, חיי הלילה התוססים והפעילויות האינסופיות שלה, אין זה פלא מדוע כל כך הרבה אנשים נוהרים לעיר הזו. אז אם אתם מחפשים חופשה מהנה ומרגשת, מיאמי ביץ' הוא היעד המושלם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן