how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » בינג’ » איפה לישון בברלין | מדריך לינה בברלין

איפה לישון בברלין | מדריך לינה בברלין

2023-02-21 19:12:00+02:00

לינה תקציבית בברלין

ברלין היא עיר נהדרת למטיילים בתקציב נמוך, עם מגוון רחב של אכסניות ומלונות זולים. אכסניות הן דרך מצוינת לפגוש מטיילים אחרים, ורבים מציעים חדרים פרטיים כמו גם מעונות. אכסניות פופולריות בברלין כוללות את Wombats City Hostel Berlin, Generator Berlin Mitte ו-EastSeven Berlin Hostel. למלונות בתקציב נמוך, נסה את Hotel Pension Funk, Hotel Pension Schaper, או Hotel Pension am Kurfürstendamm.

לינה בינונית בברלין

למי שמחפש קצת יותר נוחות, יש הרבה מלונות ברמת הביניים בברלין. מלונות פופולריים בטווח הביניים כוללים את Hotel Adlon Kempinski, Hotel am Steinplatz ו-Hotel Zoo Berlin. לחוויה ייחודית יותר, נסו את אחד ממלונות הבוטיק הרבים של ברלין, כגון Hotel Augustinenhof, Hotel Q!, או Hotel Michelberger.

לינה יוקרתית בברלין

ברלין היא ביתם של כמה מהמלונות המפוארים בעולם. מלון ריץ-קרלטון ברלין, גרנד הייאט ברלין ו-וולדורף אסטוריה ברלין הם כולם אפשרויות פופולריות עבור מי שמחפש שהות יוקרתית. לחוויה ייחודית יותר, נסה את 25hours Hotel Bikini Berlin, את Michelberger Hotel, או את Soho House Berlin. לא משנה מה התקציב שלך, יש משהו לכולם בברלין. מהוסטלים בתקציב נמוך ועד למלונות יוקרה, יש משהו לכולם. בין אם אתם מחפשים מלון בוטיק ייחודי או שהות יוקרתית, בברלין יש הכל. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן