how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » הכי חם » איפה לישון בסורנטו – מלונות, צימרים ועוד

איפה לישון בסורנטו – מלונות, צימרים ועוד

2023-03-01 14:41:00+02:00

מלונות בסורנטו

סורנטו היא יעד פופולרי באיטליה, ויש הרבה אפשרויות ללינה. מלונות בסורנטו נעים מאתרי נופש יוקרתיים ועד אפשרויות מותאמות לתקציב. Grand Hotel Excelsior Vittoria הוא מלון חמישה כוכבים הממוקם בלב סורנטו. הוא מציע נופים מדהימים של מפרץ נאפולי ושל הר הוזוב. Grand Hotel La Favorita הוא מלון חמישה כוכבים נוסף הממוקם במרכז סורנטו. הוא כולל טרסת גג עם נוף של העיר והים. עבור אפשרות ידידותית יותר לתקציב, מלון לה רזידנצה הוא מלון שלושה כוכבים הממוקם במרכז סורנטו. הוא מציע חדרים נוחים וטרסת גג עם נופים של העיר.

לינה וארוחת בוקר בסורנטו

בסורנטו יש גם צימרים רבים לבחירה. B&B La Terrazza di Sorrento הוא לינה וארוחת בוקר בניהול משפחתי הממוקם במרכז סורנטו. הוא מציע חדרים נוחים וטרסה עם נוף של העיר. B&B La Casa di Nonna הוא לינה וארוחת בוקר נוספת בניהול משפחתי הממוקם במרכז סורנטו. הוא מציע חדרים נוחים וטרסה עם נוף לעיר ולים. לאפשרות תקציבית יותר, B&B La Casa di Nonna הוא צימר שני כוכבים הממוקם במרכז סורנטו. הוא מציע חדרים נוחים וטרסה עם נוף של העיר.

דירות בסורנטו

לסורנטו יש גם דירות רבות לבחירה. הדירות לה טראצה די סורנטו היא דירה בניהול משפחתי הממוקמת במרכז סורנטו. הוא מציע חדרים נוחים וטרסה עם נוף של העיר. הדירות לה קאסה די נונה היא דירה נוספת בניהול משפחתי הממוקמת במרכז סורנטו. הוא מציע חדרים נוחים וטרסה עם נוף לעיר ולים. עבור אפשרות ידידותית יותר לתקציב, אפרטמנטס לה קאסה די נונה היא דירת שני כוכבים הממוקמת במרכז סורנטו. הוא מציע חדרים נוחים וטרסה עם נוף של העיר.

וילות בסורנטו

לסורנטו יש גם וילות רבות לבחירה. וילה לה טראצה די סורנטו היא וילה בניהול משפחתי הממוקמת במרכז סורנטו. הוא מציע חדרים נוחים וטרסה עם נוף של העיר. וילה לה קאסה די נונה היא וילה נוספת בניהול משפחתי הממוקמת במרכז סורנטו. הוא מציע חדרים נוחים וטרסה עם נוף לעיר ולים. לאפשרות ידידותית יותר לתקציב, וילה לה קאסה די נונה היא וילה שני כוכבים הממוקמת במרכז סורנטו. הוא מציע חדרים נוחים וטרסה עם נוף של העיר. לא משנה איזה סוג של אירוח אתם מחפשים, בסורנטו יש משהו לכולם. מאתרי נופש יוקרתיים ועד אפשרויות ידידותיות לתקציב, יש משהו לכל אחד. בין אם אתם מחפשים מלון, לינה וארוחת בוקר, דירה או וילה, לסורנטו יש משהו בשבילכם. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן