how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » איפה מגילת העצמאות?

איפה מגילת העצמאות?

2023-06-09 22:07:00+02:00

מהי מגילת העצמאות?

הכרזת העצמאות היא מסמך שנחתם ב-4 ביולי 1776, המכריז על ארצות הברית של אמריקה כמדינה עצמאית. המסמך נכתב על ידי תומס ג'פרסון ואומץ על ידי הקונגרס הקונטיננטלי השני. הכרזת העצמאות נחשבת לאחד המסמכים החשובים ביותר בהיסטוריה האמריקאית, שכן היא הניחה את הבסיס להפיכתה של ארצות הברית לאומה חופשית ועצמאית.

מה אומרת מגילת העצמאות?

הכרזת העצמאות היא מסמך המתאר את תלונותיהן של המושבות האמריקאיות נגד ממשלת בריטניה ומכריז על זכותן של המושבות להיות חופשיות ועצמאיות. המסמך קובע כי כל בני האדם נוצרו שווים ויש להם את הזכות לחיים, לחירות ולרדיפה אחר האושר. הוא גם קובע שממשלות שואבות את כוחן מהסכמת הנשלטים וכי לעם יש את הזכות לשנות או לבטל ממשלה אם היא לא תגן על זכויותיהם.

היכן ממוקמת מגילת העצמאות?

הכרזת העצמאות המקורית ממוקמת ברוטונדה של בניין הארכיון הלאומי בוושינגטון הבירה המסמך מוצג במארז זכוכית ומוגן על ידי סביבה מבוקרת אקלים. הכרזת העצמאות מוצגת גם בספריית הקונגרס ובמרכז החוקה הלאומי בפילדלפיה.

בניין הארכיון הלאומי

בניין הארכיון הלאומי ממוקם בוושינגטון הבירה והוא ביתם של הכרזת העצמאות המקורית. הבניין פתוח לציבור והמבקרים יכולים לצפות במסמך ברוטונדה. בניין הארכיון הלאומי מכיל גם מסמכים חשובים נוספים כמו החוקה ומגילת הזכויות.

ספריית הקונגרס

ספריית הקונגרס ממוקמת בוושינגטון הבירה והיא הספרייה הגדולה בעולם. ספריית הקונגרס שוכנת את הכרזת העצמאות בחדר הקריאה הראשי שלה. מבקרים יכולים לצפות במסמך בחדר הקריאה, אך הוא אינו זמין לצפייה ציבורית.

המרכז הלאומי לחוקה

מרכז החוקה הלאומי ממוקם בפילדלפיה, פנסילבניה ומוקדש להיסטוריה ולמורשת של חוקת ארצות הברית. במרכז נמצא העתק של מגילת העצמאות והמבקרים יכולים לצפות במסמך באולם התצוגה המרכזי של המרכז.

מיקומים אחרים

הכרזת העצמאות מוצגת גם במקומות אחרים ברחבי ארצות הברית. המסמך מוצג במוזיאון הלאומי להיסטוריה אמריקאית בוושינגטון הבירה, בספרייה הציבורית של ניו יורק ובמכון הסמיתסוניאן בוושינגטון הצהרת העצמאות היא מסמך חשוב שעיצב את ההיסטוריה של ארצות הברית. זוהי תזכורת למאבק לחופש ועצמאות שספג העם האמריקאי. למידע נוסף על הכרזת העצמאות, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן