how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » טיפים לאחסון מזון: כמה זמן אפשר להפשיר בשר טחון במקרר?

טיפים לאחסון מזון: כמה זמן אפשר להפשיר בשר טחון במקרר?

2023-06-23 02:45:00+02:00

מה זה בשר טחון?

בשר טחון הוא סוג של בשר שעבר עיבוד וקצוץ לחתיכות קטנות. הוא עשוי בדרך כלל מבשר בקר, חזיר או עופות, אך ניתן להכין אותו גם מסוגי בשר אחרים. בשר טחון הוא מרכיב רב תכליתי שניתן להשתמש בו במגוון מאכלים כמו המבורגרים, טאקו, קציץ בשר ועוד.

כיצד לאחסן בשר טחון במקרר

בשר טחון יש לאחסן במקרר בהקדם האפשרי לאחר הרכישה. יש להניח אותו בכלי אטום או לעטוף אותו היטב בניילון או בנייר אלומיניום. אם לא משתמשים בבשר הטחון תוך יומיים, יש להקפיא אותו.

כמה זמן אפשר להפשיר בשר טחון במקרר?

ניתן להפשיר בשר טחון במקרר עד יומיים. יש להניח אותו בכלי או לעטוף בניילון או בנייר אלומיניום כדי למנוע ממנו להתייבש. לאחר יומיים יש לבשל או להקפיא את הבשר הטחון.

טיפים להפשרת בשר טחון

השתמש במים קרים

ניתן להפשיר בשר טחון במים קרים. מניחים את הבשר הטחון בשקית ניילון סגורה ומטבולים אותו במים קרים. החלף את המים כל 30 דקות כדי להבטיח שהם יישארו קרים. שיטה זו אמורה להימשך כשעה.

השתמש במיקרוגל

ניתן להפשיר בשר טחון גם במיקרוגל. מניחים את הבשר הטחון בכלי המתאים למיקרוגל ומכוונים את המיקרוגל למצב הפשרה. מבשלים את הבשר הטחון במשך דקה, לאחר מכן הופכים אותו ומבשלים עוד דקה. ממשיכים לבשל את הבשר הטחון במרווחים של דקה עד שהוא מופשר.

בישול בשר טחון

לאחר שהבשר הטחון הופשר, יש לבשל אותו מיד. יש לבשל בשר טחון לטמפרטורה פנימית של לפחות 160°F (71°C). זה יבטיח שכל חיידק הקיים בבשר יושמד. ניתן לבשל בשר טחון במגוון דרכים, כגון אפייה, צלייה, טיגון או הקפצה. אין לבשל בשר טחון מקפוא, מכיוון שהדבר עלול לגרום לו להיות יבש וקשיח.

סיכום

בשר טחון הוא מרכיב רב תכליתי שניתן להשתמש בו במגוון מנות. יש לשמור במקרר בהקדם האפשרי לאחר הרכישה וניתן להפשיר אותו במקרר עד יומיים. ניתן להפשיר בשר טחון גם במים קרים או במיקרוגל. לאחר ההפשרה, יש לבשל אותו מיד לטמפרטורה פנימית של לפחות 160 מעלות צלזיוס (71 מעלות צלזיוס). למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן