how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » כיצד לדעת אם הבעיה היא במטען או בסוללה

כיצד לדעת אם הבעיה היא במטען או בסוללה

2023-07-04 11:14:00+02:00

מבוא

כאשר המכשיר שלך אינו פועל כראוי, יכול להיות קשה לדעת אם הבעיה היא במטען או בסוללה. מאמר זה יעזור לך לקבוע את מקור הבעיה כדי שתוכל לנקוט בצעדים המתאימים כדי לתקן אותה. נסקור את ההבדלים בין מטען לסוללה, ונספק טבלת השוואה מהירה ורשימת טיפים שיעזרו לך לזהות את מקור הבעיה.

מטען מול סוללה

מטען הוא מכשיר המשמש לטעינת הסוללה של מכשיר. הוא מספק חשמל לסוללה, ומאפשר לה לאגור אנרגיה. מטענים מגיעים בצורות וגדלים רבים, וניתן להשתמש בהם לטעינת מגוון מכשירים, מטלפונים ועד מחשבים ניידים. סוללה היא מכשיר שאוגר אנרגיה. הוא מורכב בדרך כלל מתא אחד או יותר, ומשמש להפעלת מכשיר. סוללות מגיעות בצורות וגדלים רבים, וניתן להשתמש בהן כדי להפעיל מגוון מכשירים, מטלפונים ועד מחשבים ניידים.

השוואה מהירה

מַטעֵן סוֹלְלָה
מספק חשמל לסוללה אוגר אנרגיה
מגיע בהרבה צורות וגדלים מגיע בהרבה צורות וגדלים
משמש לטעינת מגוון מכשירים משמש להפעלת מגוון מכשירים

כיצד לדעת אם הבעיה היא במטען או בסוללה

אם המכשיר שלך אינו פועל כהלכה, יכול להיות קשה לדעת אם הבעיה היא במטען או בסוללה. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לזהות את מקור הבעיה:

בדוק את ההתקן

השלב הראשון הוא לבדוק את המכשיר עצמו. אם המכשיר אינו נדלק, ייתכן שהסיבה לכך היא מטען או סוללה פגומים. אם המכשיר נדלק, אך אינו נטען, ייתכן שהדבר נובע ממטען פגום.

בדוק את המטען

אם המכשיר לא נדלק, או לא נטען, השלב הבא הוא לבדוק את המטען. בדוק את המטען עבור כל סימני נזק, כגון חוטים מרוטים או תקע שבור. אם נראה שהמטען במצב תקין, נסה לחבר אותו לשקע אחר. אם המטען עדיין לא עובד, ייתכן שהוא פגום ויש להחליפו.

בדוק את הסוללה

אם נראה שהמטען במצב תקין, השלב הבא הוא לבדוק את הסוללה. בדוק את הסוללה עבור כל סימני נזק, כגון בליטות או דליפה. אם נראה שהסוללה במצב טוב, נסה לטעון אותה עם מטען אחר. אם הסוללה עדיין לא נטענת, ייתכן שהיא פגומה ויש להחליף אותה.

סיכום

אם המכשיר שלך אינו פועל כהלכה, יכול להיות קשה לדעת אם הבעיה היא במטען או בסוללה. על ידי ביצוע הטיפים המתוארים במאמר זה, אתה אמור להיות מסוגל לזהות את מקור הבעיה ולנקוט את הצעדים המתאימים כדי לתקן אותה. אם אתה צריך עזרה נוספת, תוכל למצוא מדריכים מועילים ב- YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן