how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » מה לעשות כשהאייפון נכבה ולא נדלק? כל מה שצריך לדעת

מה לעשות כשהאייפון נכבה ולא נדלק? כל מה שצריך לדעת

2023-06-17 03:52:00+02:00

מבוא

זה יכול להיות מתסכל להפליא כאשר האייפון שלך נכבה ואינו נדלק. בין אם מדובר בכיבוי פתאומי או אובדן כוח הדרגתי, חשוב לדעת מה לעשות כאשר האייפון שלך מפסיק לעבוד. במאמר זה, נדון בסיבות השונות לכך שה-iPhone שלך עשוי לכבות ולא להידלק מחדש, כמו גם את השלבים שאתה יכול לנקוט כדי לפתור את הבעיה.

מה גורם לאייפון להיכבה ולא להידלק?

יש כמה סיבות אפשריות לכך שאייפון נכבה ולא נדלק מחדש. הסיבות השכיחות ביותר הן:

1. סוללה נמוכה

אם הסוללה של האייפון שלך חלשה, הוא עשוי להיכבה ולא להידלק שוב עד שהוא נטען מחדש. אם הסוללה של האייפון שלך חלשה, עליך לחבר אותו למקור מתח ולאפשר לו להיטען במשך 10 דקות לפחות לפני שתנסה להפעיל אותו מחדש.

2. בעיות תוכנה

בעיות תוכנה יכולות גם לגרום לאייפון שלך לכבות ולא להידלק מחדש. אם האייפון שלך התקין לאחרונה עדכון או נחשף לווירוס, זה עלול לגרום לכיבוי המכשיר ולא להידלק מחדש.

3. בעיות חומרה

בעיות חומרה יכולות גם לגרום לאייפון שלך לכבות ולא להידלק מחדש. אם האייפון שלך נחשף למים או נפל, זה עלול לגרום לכיבוי המכשיר ולא להידלק מחדש.

פתרון בעיות באייפון שלך

אם האייפון שלך נכבה ולא נדלק מחדש, יש כמה שלבים שתוכל לנקוט כדי לפתור את הבעיה.

1. בדוק את הסוללה

השלב הראשון הוא לבדוק את הסוללה. אם הסוללה של האייפון שלך חלשה, עליך לחבר אותו למקור מתח ולאפשר לו להיטען במשך 10 דקות לפחות לפני שתנסה להפעיל אותו מחדש.

2. הפעל מחדש את האייפון שלך

אם הסוללה של האייפון שלך לא חלשה, עליך לנסות להפעיל מחדש את המכשיר בכוח. כדי להפעיל מחדש את האייפון שלך, לחץ והחזק את כפתור ההפעלה וכפתור הבית בו-זמנית למשך 10 שניות לפחות. זה אמור להפעיל מחדש את המכשיר שלך.

3. שחזר את האייפון שלך

אם האייפון שלך עדיין לא נדלק, עליך לנסות לשחזר את המכשיר שלך. כדי לשחזר את האייפון שלך, תצטרך לחבר אותו למחשב ולהשתמש ב-iTunes כדי לשחזר את המכשיר.

4. צור קשר עם התמיכה של Apple

אם האייפון שלך עדיין לא נדלק, עליך לפנות לתמיכה של אפל. התמיכה של Apple יכולה לעזור לך לפתור את הבעיה ולקבוע אם יש בעיית חומרה שיש לטפל בה.

סיכום

אם האייפון שלך נכבה ולא נדלק מחדש, יש כמה שלבים שתוכל לנקוט כדי לפתור את הבעיה. ראשית, בדוק את הסוללה וודא שהיא טעונה. אם הסוללה לא חלשה, נסה להפעיל מחדש את המכשיר בכוח או לשחזר את המכשיר באמצעות iTunes. אם הבעיה נמשכת, פנה לתמיכה של Apple לקבלת סיוע נוסף. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה או צפה בסרטון ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן