how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » כמה זמן אפשר לשמור בצק פילו במקרר?

כמה זמן אפשר לשמור בצק פילו במקרר?

2023-06-23 23:27:00+02:00

מה זה בצק פילו?

בצק פילו, הידוע גם כבצק פילו, הוא סוג של בצק מאפה העשוי מקמח, מים ושמן. הוא משמש להכנת מגוון מנות, כולל בקלאווה, ספאנקופיטה ושטרודל. בצק פילו דק ועדין וחשוב לאחסן אותו כראוי על מנת שלא יתייבש.

כמה זמן אפשר לשמור בצק פילו במקרר?

ניתן לשמור בצק פילו במקרר עד שבוע. חשוב לאחסן אותו כראוי על מנת שלא יתייבש. לאחסון בצק פילו במקרר, עוטפים אותו היטב בניילון נצמד ומניחים בכלי אטום. זה יעזור למנוע ממנו להתייבש וגם יעזור למנוע ממנו לספוג ריחות ממזונות אחרים במקרר.

איך לדעת אם בצק פילו התקלקל

אם בצק פילו נשמר במקרר יותר משבוע, חשוב לבדוק אם יש סימני קלקול. אם הבצק דהוי או בעל ריח חמוץ, יש לזרוק אותו. בנוסף, אם הבצק יבש או שביר, אין להשתמש בו.

איך מקפיאים בצק פילו

ניתן גם להקפיא בצק פילו עד שלושה חודשים. להקפאת בצק פילו, עוטפים אותו היטב בניילון נצמד ומניחים אותו בכלי אטום או בשקית הקפאה. כשמוכן לשימוש, מפשירים את הבצק במקרר למשך הלילה.

טיפים לעבודה עם בצק פילו

בעבודה עם בצק פילו חשוב לשמור אותו מכוסה במטלית לחה או בניילון נצמד כדי למנוע את התייבשותו. בנוסף, חשוב לעבוד מהר בעת הטיפול בבצק, מכיוון שהוא עלול להיות שביר אם הוא נשאר ללא כיסוי זמן רב מדי. כאשר אופים עם בצק פילו, חשוב להבריש כל שכבה בחמאה מומסת או בשמן כדי למנוע ממנה להיות רטוב. באחסון נכון, ניתן לשמור במקרר עד שבוע או להקפיא עד שלושה חודשים. חשוב לבדוק סימני קלקול לפני השימוש ולשמור אותו מכוסה במטלית לחה או בניילון בזמן העבודה איתו. עם אחסון וטיפול נכונים, ניתן ליהנות מבצק פילו לארוחות טעימות רבות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן