how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » כמה זמן אפשר לשמור בשר טרי במקרר?

כמה זמן אפשר לשמור בשר טרי במקרר?

2023-06-17 06:16:00+02:00

מהם חיי המדף של בשר טרי?

כשמדובר בבשר טרי, חיי המדף קצרים יחסית. משך הזמן שניתן לשמור בשר טרי במקרר תלוי בסוג הבשר, אופן האחסון שלו ואופן הכנתו. בדרך כלל, בשר טרי יכול להישמר במקרר עד יומיים. עם זאת, סוגי בשר מסוימים יכולים להחזיק מעמד עד חמישה ימים.

כיצד לאחסן בשר טרי כראוי

כדי להבטיח שהבשר הטרי שלכם יישאר טרי כמה שיותר זמן, חשוב לאחסן אותו כראוי. הנה כמה טיפים לאחסון בשר טרי במקרר:

עטפו את הבשר

השלב הראשון הוא לעטוף את הבשר בניילון נצמד או ברדיד אלומיניום. זה יעזור למנוע מהבשר להתייבש וגם יעזור למנוע חיידקים כלשהם להיכנס לבשר.

אחסן בחלק הקר ביותר של המקרר

החלק הקר ביותר של המקרר הוא בדרך כלל המדף התחתון. זה המקום הטוב ביותר לאחסון בשר טרי. אם יש לכם מגירת בשר נפרדת, זה גם מקום מצוין לאחסון בשר טרי.

תווית את הבשר

חשוב לסמן את הבשר בתאריך בו נרכש. זה יעזור לך לעקוב אחרי כמה זמן הבשר שהה במקרר.

השתמש בבשר במהירות

לאחר שאחסנתם את הבשר כמו שצריך, חשוב להשתמש בו כמה שיותר מהר. ככל שהבשר נמצא זמן רב יותר במקרר, כך גדל הסיכוי שהוא יתקלקל.

השוואה מהירה

סוג בשר חיי מדף במקרר
בשר בקר 2-5 ימים
בשר חזיר 2-5 ימים
עוף 1-2 ימים
דג 1-2 ימים

חשוב לציין כי חיי המדף של בשר טרי יכולים להשתנות בהתאם לסוג הבשר ואופן האחסון שלו. לדוגמה, בשר בקר וחזיר יכולים להחזיק עד חמישה ימים במקרר, בעוד שיש להשתמש בעוף ודגים תוך יומיים.

שאלות ותשובות

האם אפשר להקפיא בשר טרי?

כן, אתה יכול להקפיא בשר טרי. עם זאת, חשוב לציין שהקפאה לא תאריך את חיי המדף של הבשר. חיי המדף של בשר קפוא הם בדרך כלל חודשיים עד שלושה חודשים בלבד.

איך יודעים אם בשר טרי התקלקל?

אם לבשר יש ריח רע, מרקם רירי או שינוי צבע, סביר להניח שהוא התקלקל. חשוב גם לבדוק את תאריך התפוגה על האריזה. אם הבשר היה במקרר יותר מחיי המדף המומלצים, יש לזרוק אותו.

סיכום

ניתן לשמור בשר טרי במקרר עד יומיים, תלוי בסוג הבשר. כדי להבטיח שהבשר הטרי שלכם יישאר טרי כמה שיותר זמן, חשוב לאחסן אותו כראוי. זה כולל את עטיפת הבשר בניילון או בנייר אלומיניום, אחסונו בחלק הקר ביותר של המקרר, סימון הבשר בתאריך רכישתו ושימוש מהיר בבשר. חשוב גם לציין שהקפאה לא תאריך את חיי המדף של הבשר. אם לבשר יש ריח רע, מרקם רירי או שינוי צבע, סביר להניח שהוא התקלקל ויש לזרוק אותו. למידע נוסף על איך לאחסן בשר טרי כראוי, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן