how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » כמה זמן בשר טרי יכול להיות במקרר?

כמה זמן בשר טרי יכול להיות במקרר?

2023-06-22 03:16:00+02:00

מהם חיי המדף של בשר טרי במקרר?

בשר טרי הוא פריט מזון מתכלה, כלומר הוא יכול להתקלקל במהירות אם לא מאוחסן כראוי. חיי המדף של בשר טרי במקרר תלויים בסוג הבשר, בטמפרטורת המקרר ובאריזה. בדרך כלל, בשר טרי יכול להחזיק מעמד בין 1-4 ימים במקרר.

סוגי בשר טרי

ניתן לחלק בשר טרי לשתי קטגוריות: בשר אדום ועופות. בשר אדום כולל בשר בקר, חזיר וטלה, בעוד שעוף כולל עוף, הודו וברווז. חיי המדף של כל סוג בשר משתנים, ולכן חשוב להכיר את ההבדלים.

בשר אדום

בשר אדום בדרך כלל מתכלה יותר מעופות. בשר בקר, חזיר וכבש יכולים להחזיק מעמד עד 4 ימים במקרר אם מאוחסנים כראוי. חשוב לשמור את הבשר באריזתו המקורית ולאחסן אותו בטמפרטורה של 40 מעלות צלזיוס ומטה.

עוֹפוֹת

עופות בדרך כלל פחות מתכלה מבשר אדום. עוף, הודו וברווז יכולים להחזיק מעמד עד 3 ימים במקרר אם מאוחסנים כראוי. חשוב לשמור את הבשר באריזתו המקורית ולאחסן אותו בטמפרטורה של 40 מעלות צלזיוס ומטה.

השוואה מהירה

סוג בשר חיי מדף במקרר
בשר בקר, חזיר, טלה 4 ימים
עוף, הודו, ברווז 3 ימים

שאלות ותשובות

האם אני יכול להקפיא בשר טרי?

כן, אתה יכול להקפיא בשר טרי. חשוב לעטוף את הבשר היטב בניילון נצמד או ברדיד אלומיניום לפני ההקפאה. בשר קפוא יכול להחזיק עד 6 חודשים במקפיא.

האם אני יכול לאחסן בשר טרי במזווה?

לא, אסור לאחסן בשר טרי במזווה. יש לאחסן בשר טרי תמיד במקרר או במקפיא. אחסון בשר טרי במזווה עלול לגרום לו להתקלקל במהירות.

איך אני יכול לדעת אם בשר טרי התקלקל?

אם בשר טרי התקלקל, יהיה לו ריח חמצמץ וגוון לא צבעוני. עשוי להיות לו גם מרקם רירי. אם אתה מבחין באחד מהסימנים הללו, עדיף להשליך את הבשר.

סיכום

בשר טרי הוא פריט מזון מתכלה, כלומר הוא יכול להתקלקל במהירות אם לא מאוחסן כראוי. חיי המדף של בשר טרי במקרר תלויים בסוג הבשר, בטמפרטורת המקרר ובאריזה. בדרך כלל, בשר טרי יכול להחזיק מעמד בין 1-4 ימים במקרר. בשר אדום בדרך כלל מתכלה יותר מעופות, בעוד שעופות בדרך כלל פחות מתכלה מבשר אדום. חשוב לשמור את הבשר באריזתו המקורית ולאחסן אותו בטמפרטורה של 40 מעלות צלזיוס ומטה. אפשר גם להקפיא בשר טרי, אבל חשוב לעטוף אותו היטב בניילון או בנייר אלומיניום לפני ההקפאה. אם בשר טרי התקלקל, יהיה לו ריח חמצמץ וגוון לא צבעוני. עשוי להיות לו גם מרקם רירי. אם אתה מבחין באחד מהסימנים הללו, עדיף להשליך את הבשר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן