how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » כמה זמן אפשר לשמור דגים מופשרים במקרר?

כמה זמן אפשר לשמור דגים מופשרים במקרר?

2023-06-23 01:28:00+02:00

מהו דג מופשר?

דג מופשר הוא דג שהוקפא ולאחר מכן הופשר. חשוב לדעת איך להפשיר נכון דג וכמה זמן אפשר לשמור אותו במקרר. הסיבה לכך היא שדגים מופשרים עלולים להתקלקל במהירות ועלולים לגרום להרעלת מזון אם לא מטפלים בהם כראוי.

איך להפשיר דגים

הדרך הטובה ביותר להפשיר דג היא להכניס אותו ללילה במקרר. זה יבטיח שהדג יופשר לאט ואחיד. אם צריך להפשיר את הדג במהירות, אפשר להניח אותו בשקית ניילון סגורה ולהטביע אותו במים קרים. החליפו את המים כל 30 דקות כדי להבטיח שהדג יופשר באופן שווה.

כמה זמן אפשר לשמור דגים מופשרים במקרר?

לאחר הפשרה, יש להשתמש בדגים תוך יומיים. אם אתה לא מתכוון להשתמש בדג תוך יומיים, כדאי להקפיא אותו שוב. חשוב לציין שאסור להשאיר דגים מופשרים בטמפרטורת החדר יותר משעתיים.

טיפים לאחסון דגים מופשרים

כשמאחסנים דג מופשר במקרר, חשוב לשמור אותו בכלי אטום או בשקית ניילון אטומה. זה יעזור לשמור על טריות הדג ולמנוע ממנו להתקלקל. כמו כן, חשוב לאחסן את הדגים במדף התחתון של המקרר, כי זה החלק הקר ביותר.

הכנת מנת הדגים הבאה שלך

לאחר שהפשרתם את הדג שלכם, הגיע הזמן להכין את מנת הדג הבאה שלכם. מתחילים בשטיפת הדג במים קרים ומייבשים אותו במגבת נייר. לאחר מכן, מתבלים את הדג במלח ופלפל, או בעשבי התיבול והתבלינים האהובים עליכם. לאחר מכן, תוכלו לבחור לאפות, לטגן או לצלות את הדג. אם אופים, מחממים את התנור ל-375 מעלות פרנהייט ומניחים את הדג על תבנית אפייה משומנת. אופים במשך 15-20 דקות, או עד שהדג מוכן. אם מטגנים, מחממים מחבת על אש בינונית-גבוהה ומוסיפים כף שמן. לאחר שהשמן חם, מוסיפים את הדג ומבשלים במשך 3-4 דקות לכל צד, או עד שהדג מוכן. אם צולים, חממו מראש את הגריל לחום בינוני-גבוה ושמן קלות את הסורגים. מניחים את הדג על הגריל ומבשלים 3-4 דקות לכל צד, או עד שהדג מוכן.

מגישים את מנת הדגים שלך

לאחר שהדג מבושל, הגיע הזמן להגיש אותו. הגישו את הדג עם תוספת של ירקות צלויים, סלט או הדגן האהוב עליכם. תהנה!

סיכום

יש להשתמש בדג מופשר תוך יומיים ולאחסן בכלי אטום או בשקית ניילון סגורה במקרר. כשאתה מכין את מנת הדג הבאה שלך, אתה יכול לבחור לאפות, לטגן או לצלות את הדג. הגישו את הדג עם תוספת של ירקות צלויים, סלט או הדגן האהוב עליכם. תהנה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן